Bershka spijker Jumpsuit! Keep it or terugbrengen? :P

topic closed.

hmm ik weet niet, zelf vind ik hem niet zo leuk. dus |IK zou hem terugbrengen, maar tis maar wat jij er van vind…

ik zou m zo niet aan doen, maar met gympen eronder en een cardigan erover
ik zou m sowieso wel houden denk ik
hij is wel erg leuk!

ik zou het terugbrengen, omdat het toch best veel geld is!

gaaf

terugbrengen

denk dat ik er sowieso wel gympen onder aan doe, vind dat meer passen by een jump suit ;p

heb er even een grotere foto bijgezet, kunne jullie het beter zien!
me knie ziet er raar uit op die foto zeg xD

jaa daarom twijfel ik ook of ik hem moet houden!
weet ook niet of ik hem vaak ga dragen ofzo, dusja…

Nee, ik zou hem houden. Hij ziet er superleuk uit en staat je mooi!

Ik zou hem persoonlijk gewoon dragen met een blazer of cardigan,
en met pumps eronder.

Maargoed, sneakers staan er ook niet slecht onder. Sneakers zijn alleen niet mijn ding:P

Okee, 35 euro is wel wat ja, maar zoals ik hem bij je zie staan vind ik het dat zeker wel waard.

Ik zou 'm terugbrengen.
Misschien vind je in Engeland nog een leukere jumpsuit voor zelfde prijs.

Ik vind m dus ook best duur… Je kunt de laatste tijd zóveel goedkopere dingen vinden && sowieso; een jumpsuit is súperleuk, maar denk inderdaad dat je 'm niet vaak draagt. Als je al zoiets wilt dragen heb je 't jurkje nog dus dan zou ik deze terug brengen, hoe vreselijk leuk 'ie ook is!
Toch weer ¤35 extra in Engelaaaand!

Liefs, xx

Trouwens, welke kleur maakt niet uit.
Rood, bruin, zwart, wit. Dat soort kleuren.

Misschien ook superleuk met zwarte pumps en een panterprint cardigan.

Of een zwarte of bruine cardigan met panterprint pumps

Bovendien, haha, derde reactie, vind ik hem persoonlijk leuker dan het H&M jurkje =)

Jaa maar in Engeland ga ik niet echt winkelen he :stuck_out_tongue:
Het is met school, en we gaan daar een soort examen afleggen met spreekvaardigheid dingen enzo en dan krijg je een certificaat

we blijven dan ook op 1 plek, en daar heb je activiteiten, verder heb je 1 dag ofzo dat je met de klas naar Canbridge gaat, maar dat is meestal 1uur loslopen weetjewel om te '‘winkelen’ en denk dat dat meer touristische ding is waar we heen gaan, dan echt met leuke kledingwinkels:P

Ik vind hem echt gaaf!
gewoon paar gympen eronder, klaaaar.
lekker in de zomer!
stoer!

Ojaaa, ik heb nog panterprint ballerina’s van Primark :stuck_out_tongue:
denk dat ik wel even een huidskleurig panty onder doe, of zal ik een zwarte legging ofzo… xD heb veels te witte benen, moet eerst nog even volop zonnen haha

:grinning: jaa denk het ook, gewoon gympen, alleen weet niet welke … haha

Ik vind hem ook erg stoer, all stars eronder en klaar! Met een vestje natuurlijk :stuck_out_tongue: Houden zou ik zeggen :slightly_smiling_face:

terug…