Bershka online ship

Heeft iemand (positieve) ervaringen met de online shop van Bershka? Ik wil daar namelijk een paar dingen bestellen, maar was benieuwd hoe snel ze leveren enzo.

Nee sorry, nog nooit wat besteld! Maar neem aan dat dat wel gewoon goed zal gaan hoor, het is toch wel echt een bekende/ grote winkel, dan gaat t meestal wel goed (:

nee ik ook ook niet! maar ik denk wat krullevaar zegt :slightly_smiling_face:

Ik heb wel ervaring met de Zara site en gezien het zusterwinkeltjes zijn denk ik dat bezorging ongeveer hetzelfde werkt. Ik laat het altijd bezorgen in de winkel zelf, bij Zara was dat binnen 5 dagen al aangekomen dus gaat redelijk snel.

Ik heb wel ervaring met de Zara site en gezien het zusterwinkeltjes zijn denk ik dat bezorging ongeveer hetzelfde werkt. Ik laat het altijd bezorgen in de winkel zelf, bij Zara was dat binnen 5 dagen al aangekomen dus gaat redelijk snel.

Ik had er laatst 2 broeken besteld en het was er binnen 3 a 4 dagen en verder geen problemen gehad.

Ik ook, maar ik laat het thuis bezorgen en het kwam supersnel uit Spanje 2 dagen geloof ik

Ik heb direct de volgende dag besteld toen de shop open was, en de levering was snel, paar dagen geloof ik. Terugsturen komen ze het ophalen. Ik ben positief!

Toevallig dat hier een topic over is! Ik wilde namelijk ook iets gaan bestellen bij bershka… en retourneren ging verder goed af? En geld ook netjes terug gestort gekregen?
Het lijkt me juist voor zo’n bedrijf veel werk als je alle retourneerde artikelen thuis bij de mensen komt ophalen…

Ik heb dit topic gestart en intussen wel besteld bij Bershka online. Dat was een hele goede ervaring: snel thuisbezorgd en je kunt je bestelling steeds volgens van Spanje tot je voordeur…:slight_smile: Retourneren heb ik niet gedaan, want het zat goed. Maar je kunt de kleding volgens mij terugbrengen in een Bershka-winkel. Dus da’s makkelijk.

Ik heb ook een keer besteld, en een aantal dingen gehouden en aantal wou ik terug sturen. Aangezien ze in mijn woonplek geen Bershka-winkel hebben, kwamen ze het inderdaad thuis ophalen. Het vervelende was dat je géén tijd kreeg, dus van 10-6 thuis moest zijn omdat ze eventueel het konden komen ophalen. Toen die ophaalmeneer er was bleek ik geen goede retourformulier te hebben ingevuld, die had ik niet gekregen? dus kon hij hem niet meenemen, ik ben flink aan het bellen geweest om uiteindelijk zon formulier te bemachtigen, uiteindelijk ingevuld, weer een dag thuis gebleven (ze geven wel aan op welke dag ze komen), maaar geen ophaal meneertje gezien. Dus ik weer bellen, waren ze mij vergeten, beetje jammer. Dag erna voor derde dag iemand heel dag thuis gebleven en toen eindelijk opgehaald. Hopelijk een eenmalig foutje, maar ik bestel er toch niet zo makkelijk meer!

Google: bershka topic girlscene / het grote is deze site betrouwbaar topic girlscene