Bershka lak tas gezohcht

Haai,

sorry als dit niet mag hier, ik zit op mijn stage en anders krijg ik op mijn kop dus ik doe dit even snel :stuck_out_tongue:

Ik wil heeeeeeeeeeeeel graag die grote lak tas van de Bershka, hij was voor 30 euro te koop in de winkel, uitverkocht, en laatst in de uitverkoop voor een tientje op de site en nu is hij helemaal weg van de site.
Heb dus ook geen plaatje, hij was er in het blauw, 2 beige achtige kleuren en een heeeele felle roze met oranje, en die wil ik graag! Wie kan mij helpen?
Misschien heeft iemand hem liggen of is hij nog ergens te koop, ik moet hem hebben!

Groetjes Jessie

Dit hoort in het Ik-zoek topic :slightly_smiling_face:

Ik stel mijn vraag ook even hier als dat mag:
Weet iemand of de sale die op de bershka site is ook in de winkels is? En tot wanneer?

Maar in het ik zoek topic zien maar weinig mensen het dacht ik.

Over de korting, ik geloof dat het ook in de winkel is, maar het meeste is geloof ik wel weg nu.

Ik dacht hem te hebben gezien in de Bershka op de kalverstraat, Op de tweede verdieping? Niet 100% zeker hoor.

Er is wel veel sale in de winkels, maar dit zijn andere dingen dan op de site. Wss omdat de winkels andere kopers hebben. Zelf vind ik dat ze leukere dingen op de site hebben staan.

Ik zoek topic!