Bershka, H&M, Guess, Jane norman, Primark etc maat XS/S

• alles is bieden
  • alles exc verzendkosten
  • eerste keer dat ik iets verkoop
  • liever niet ruilen maar kunnen uitzonderingen gemaakt worden
  • aan foto zal ik maken als je t vraagt :grinning:

Trui van de bershka, mouwen zijn van kant en bij je zij is t ook kant, nieuwprijs was geloof ik 20/25 euro
3 keer gedragen, maat S.

guess shirt, nieuwprijs geen idee, beetje oud geworden, maat staat er niet in maar ik gok XS/S want ik heb een S en pas hem nog net.

Mooie blauwe sleehakken, onbekend merk, nieuwprijs onbekend. Pas ik helaas niet meer, maat 38.

Zwarte/zilveren sleehakken, onbekend merk, nieuwprijs onbekend, pas ik ook niet meer, maat 38.

NEPPE guess tas, heel mooi, ziet er nog goed uit behalve dat de rits kapot is:

Nieuwprijs 35 euro, heb de rits perongeluk stuk getrokken maar kan je laten maken.

Short van the sting met verticale strepen, nieuwprijs onbekend, maat XXS maar ik met maat S pas hem prima.

Hele mooie Jane Norman blouse, maat 34, nieuwprijs onbekend. Doe hem weg vanwege niet dragen.

Primark hemdje/crop top, maat 32, nieuwprijs waarschijnlijk rond de 5 euro.

Hele mooie gele ombre short, nieuwprijs en merk onbekend, maat XS maar kan ook nog met een kleine S. Ik draag m helaas nooit meer omdat ik niet zo van geel hou maar ik vind m wel mooi.

Leuk ‘‘jasje’’ van de H&M, maat 142 :flushed: maar ik pas hem met maat S, nieuwprijs geen idee.

Mooie witte broek van the sting, nog nooit gedragen, kaartje zit er nog aan maar nieuwprijs is er af gehaald dus onbekend

ruil je die primark crop top?

http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/mooie-nieuwe-statement-kettingen-eurcuffs-en-kleding-xss-292533.msg274916033.html#msg274916033

ruil je de gestreepte short?

Saarzel, Jenniderp ik ruil liever niet want ik wil juist minder kleding tenzij t echt heel leuk is. :cold_sweat:

primark hempje hoeveel?

alles is bieden, zeg maar :grinning:

up

up

Die eerste trui is leuk! Wil je die ruilen?
http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/50items-totaal-bieden-maar-wil-er-snel-vanaf-266592.0.html