Beroemdheden (bekende people) at school. x3

[b]Moet toch echt even m’n verhaal kwijt. :wink:

vanochtend kwam ik gehaast aanfietsen op school, botste ik bijna tegen Sascha Visser op :stuck_out_tongue:
Dus ik stond echt helemaal verstijfd ‘omg’ , jarenlang verliefd op hem geweest,
gewenst dat ik hem ooit een keer zag xD Stond die ineens voor me,
(nu vind ik ehm niet meer zo, op tv vind ik hem er toch leuker uitzien, wat ze toch niet allemaal doen met die beelden xD)
Maargoed, uiteindelijk zat ik in de les, kom damien van tmf (reaction) voorbij lopen met een camera :stuck_out_tongue_winking_eye:
Echt te grappig :wink: Sascha visser gaf gymles, & damien zat gewoon in de les xD
& als het goed is komt het volgende week donderdag op tmf.

Op school hebben we ook weleens Marco Borsato gehad vanwege een actie voor warchild, bekende voetballers
& op het schoolfeest, yes-r daryl, sjaak & soesi B (A)

Dus nu is mijn vraag; zijn er ook al beroemdheden/bekende people shit op jou school geweest? & zoja wie? [/b]

Ik ben de celebrity hier op school.

Anyway, nee.

ahah ja eh victoria koblenko een keer :stuck_out_tongue:

jha 1 keer was toen nog met dat popstars the rivals, toen kwam er 1Je van toen raffish… ben ff der naam kwijt toen was het de laatste schooldag van het jaar ofzowiets

Mijn school zat vorig jaar bij de laatste 4 van de 538 schoolaward, dus toen kwamen Barry Paff en nog zo’n gozer draaien, en fouradi en K-liber kwamen optreden… En laatst Ali B nog en misschien nog een kee eenschirjver ofzo :stuck_out_tongue:

Bij ons is Sita een keer op school geweest voor een of andere meisje dat een winnende karaoke wedstrijd had gewonnen. Ze zijn een keer van de regio-tv geweest. Verder heeft Danny de Jong bij ons op school gezeten, die de oude Gyman in ONM speelde. Hmm… geloof dat dat het is :stuck_out_tongue:

Ohja en Partysquad en de J’s (?) komen bij het aankomende schoolfeest :slightly_smiling_face:

Bij ons geeft lacrous van K-liber les haha (bio)

xx

bij ons is Balkenende een keer gekomen xd

Alleen wat Locale beroemd heden .
Griet Wiersma , zangeres in Friesland en Piet Paulesma ook een x voor een actie .

eh nee volgens mij =p
maar dat is wel vet :wink:

Nee, maar Cicile (Holland’s Next Top Model) & Sharon (toen van Raffish) zaten op mijn school.

Levi van Kempen komt van onze school :grinning:
helaas was hij al een paar jaar weg toen ik erop kwam… :frowning_face:

Bij ons komt/kwam Rense Westra(van baas boppe baas)langs bij CKV, om wat te vertellen over films en acteren.

Niemand. Nouja. remix group ofzo by schoolfeest.
en van hart van nederland mensen ofzoiets.
Niet zo speciaal.

Francine oomen en dat soort mensen komen elk jaar op onze school. verder zou ik het niet weten >.<

Oja we hadden z’on 538feest. Toen kwamen uhm. Rick van velthuizen en nog z on radiogast

ja, es met die die actie van Yes-R, met zo’n t-shirt ontwerp ding had iemand gewonnen en we kregen allemaal zo’n shirt met dat print erop. maar persoonlijk vind ik hem wel een hele erge sukkel >.< en hij zou nog concertje geven in de kantine had hij gezegd… nooit weer iets van hem vernomen >.< maar mijn mentor gaf gymles toen hij binnenkwam en ipv dat iedereen zei: KIJK YES-R OP TV was het KIJK RICHARD OP TV x’D

wie zijn nou weer daryl, sjaak & soesi B?
yes-r ken ik helaas wel maar de rest o.0
anyway.
nee/

Ja

Stephanie
die is in de zomer van vorig jaar een tijdje beroemd geweest in Denemarken