Beroemde fotograaf?! Misschien ben jij dat wel!:)

[i]Hee meiden!

Ik heb voor CKV een opdracht gekregen, die ik met een groepje meiden doe. We moeten over 4 verschillende kunstvormen iets vertellen voorbeelden geven e.d.
Nu hebbe we:
-Muziek
-Dans
-Bodyart
-Fotografie

De laatste(fotografie) is voor mij. Ik heb alleen geen idee wie nu een beroemdde fotograaf is met mooie foto’s waar ook nog eens een verhaal achter zit. Kennen jullie iemand?! Of ben jij zelf een mischien al heel lang fotograaf?!
Note me dan of laat hier aub een berichtje achter!

Alvast bedankt meiden!

-xxx- Jasmine[/i]

Klein upje voor mezelf want mijn topic zakt alsof je een baksteen laat vallen, hihi :slightly_smiling_face:

Ik denk niet dat een beroemde fotograaf op girlscene zit. Maar je kan toch gewoon googlen en interviews lezen?

Binnen 5minuten staat die heus niet op de laatste pagina. :"D

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_fotografen

Uhm, misschien heb je wat aan deze site:

Fotoshoot.nl

[i]@proximity

Haha, hij stond net op t eind van de 2e pagina. Sorry!

@Pevensie
Dat zou idd kunnen. Maar als hier iemand zit die een goede/leuke fotograaf kent vind ik dat nog leuker!

Thanx meiden![/i]

annie leibovitz maakt goede fotos met een ‘verhaal’

www.google.nl

[i]@Yuyi
Dankje! kga meteen kijken!

@Missymi
Ja, je hebt gelijk maar ik heb al zoveel gezicht en ik denk altijd dat de meiden op girlscene wel wat leuks weten!

Thanyou![/i]

upje.

Iemand?

misshien kan je dan eens zoeken op fotografen die ook bij hntm/antm zijn geweest of iets dergelijks?

Euh anton korbijn. Ofzoiets, daar hebben wij wat over geleerd laatst. Hij fotografeerde met analoge camera’s en kon nooit terug kijken hoe zijn foto’s werden. Volgensmij fotografeerde hij ook alleen maar in zwart wit. Zoek eens wat over hem op :slightly_smiling_face:

[i]@Missymi
Dankje! kzal even gaan kijken!weet je zo uit je hoofd wie dat was?

@PETITESOURIS
Doe ik! Dankjewel![/i]

Erwin Olaf is wel een bekende Nederlandse fotograaf en zijn foto’s zijn best tof!

[i]@Bluebirds

Dankje! Kga meteen kijken!
Jullie zijn super meiden![/i]

@PETITESOURIS
ik vind jouw foto’s supertof joh! die op je website staan dan! Zou ik die mogen gebruiken voor de presentatie?! Dat zou namelijk tegek zijn!

Haha ja is goed hoor :slightly_smiling_face:
Ik ben alleen geen professionele fotograaf ofzo haha.

^Ik vind Annie Leibovitz ook echt een supergave fotografe, is o.a. bekend door opdrachten van Disney enz.