Beroemdd?

hey ik wil zooo graag iets met acteren doen…
maar ik heb me al aangemeld voor een castingbureau,
maar ik krijg niks geen auditie niks…
en ik wil het zoo graag dat is het enigste wat ik echt wil doen, nu en later.
weten jullie misschien waar je audities kunt doen van 2012 en of er een goede vertrouwde site is waar je kunt aanmelden en HOE je bekend kunt worden?
jullie denken wel van, dit is weer zo’n type…
Maar ik wil het zo ontzettend graag!

xoxo

Je bent 14. Geniet eerst eens van je jeugd en meld je aan bij het jeugdtheater ofzo.

Inderdaad, ga ook gewoon toneel doen. Superleuk!

Je moet niet gelijk bij de top willen horen en het gelijk groots aanpakken.
Begin klein. Ga bij een theatergezelschap, jeugdtheater of een plaatselijke vereniging waar ze ook musicalles geven. Dat is erg leuk om te doen, je leert er veel en als je klaar bent met school kun je een theateropleiding gaan doen. En zo hopelijk doorstromen.

Wil je het doen omdat je van acteren houd of omdat je graag bekend wilt worden.

Want je moet het wel echt alleen doen als acteren je passie is en niet alleen omdat je graag op tv wilt komen.

Begin eens met acteerlessen nemen.

Heb je überhaupt al wel eens iets met acteren gedaan? Jeugdtheater of iets dergelijks? Nu klinkt het namelijk niet alsof je een passie voor acteren hebt, maar dat je gewoon graag beroemd wilt zijn… Zonder ervaring kom je er niet zo snel!!

Ik krijg de indruk dat je meer voor de roem en bekendheid gaat dan voor de passie van acteren.

Als je echt van acteren houdt, ga dan bij een vereniging of bij jeugdtheater, is hartstikke leuk en gezellig en ook leerzaam.

Dan kom je er vanzelf wel achter of je er verder ook iets mee wil gaan doen :slightly_smiling_face:

En heel veel mensen worden echt niet beroemd op hun 14e door casting, geef het meer tijd en concentreer je nu maar op school enzo

Weetje bij castingbureaus staan echt heel veel mensen, want iedereen kan zich zomaar inschrijven. Ten eerste breid je cv uit. Neem bijvoorbeeld acteerlessen. Ten tweede zorg dat je er uit springt, heb je goede professionele foto’s bij je castingbureau? en vergeet niet, dat heel veel meisjes van jou leeftijd beroemd willen worden. Dat wilde ik vroeger ook. dus je moet echt geluk hebben willen ze jou hebben.

Inderdaad, denk er goed over na of het voor het acteren of de roem doet. Als je er wel serieus mee bezig wilt, ik zou zeggen begin klein bij een jeugdtheather-achtig iets o.i.d. Succes in ieder geval :slightly_smiling_face:

Je moet niet beroemd willen worden. Je moet een passie voor iets hebben, niets anders willen dan (bijvoorbeeld acteren) dat. Je moet mensen er blij mee willen maken, je moet die passie hebben. Als je wat ouder bent kan je er dan helemaal voor gaan en dan komen er misschien dingen op je pad.

Je moet niet beroemd willen worden. Dan gaat het je meestal alleen om de aandacht en schop je het sowieso niet ver.

@Ichdrasil het maakt me niet uit of ik op tv kom of niet.
maar ik vind acteren ontzettend leuk, en wil dat mensen zien dat ik ervan geniet en dat ik er talent voor heb. want veel mensen zeggen dat ik best goed kan acteren, en @dontstopmoving , ik kan het ook en acteren wou ik me hele leven al ik heb er passie voor en de aandacht hoef ik ook niet. als ik maar iets doe in de acteerwereld, want daar is waar mijn toekomst ligt. snap je!

het lijkt wel of ik het alleen voor aandacht wil doen, omdat ik schrijf dat ik het graag wil. maar ik snap ook wel dat je op mijn leeftijd beroemd wil worden, maar beroemd maakt mij niet zoveel uit, ik wil gewoon IETS in de acteerwereld doen zegmaar, ik heb al even op toneel gezeten, maar film lijkt me veel leuker, ik hou zoveel van acteren, ik denk als ik ouder ben dat ik het nog steeds super leuk vind… ;o

Doe mee aan de kunstbende!

Dit! En je kunt je altijd nog auditie doen voor films enzo