berichtjes bezorgd

Heey
Ik heb een vriendje maar de laatste tijd gaat het niet zo goed met hem
Als ik hem een berichtje stuur reageert hij ook heel laat en ook is hij vaak niet zo vrolijk

Hij laat soms dagen niks van zicht weten en als ik vraag hoe het is, zegt hij goed en doet alsof er niks aan de hand is, daar wordf ik boos van en dat snapt hij dan niet.
Maar ik ben dan boos op hrm omdat ik van hem hou en hem duidelijk wil maken dat ik bezorgd om hem ben.
Maar weten jullie misschien hoe ik dat kan doen?
Wat is het beste berichtje dat je naar hem kan sturen?, zonder dat hij meteen denkt dat je boos op hem bent?
Ik wil hem gewoon een berichtje sturen waarin ik kan zeggen dat ik om hem geef en me zorgen maak. Maar ook weer niet te klef, want daar is hij niet heel erg van. Maar gewoon lief en bezorgd.
Hoe doe je dat?, wat schrijf je dan?

Ga gewoon naar hem toe en praat er dan over.

Hey
Ja dat wilde ik dus ook doen
Maar dan zegt hij dat hij het te druk heeft en niet afgeleid wilt worden.
Maar hoe maak ik hem dan duidelijk dat ik bezorgd om hem ben?
Hij zegt altijd wel dat hij me niet meer kwijt wilt en veel van me houdt
Maar als je van iemand houdt, dan moet je toch soms wel iets van je laten horen, aan je vriendin?

Daar ben ik het helemaal mee eens. Wat ik dan, persoonlijk, zou doen is gewoon langs gaan op een moment dat je zeker weet dat hij thuis is.

^ Precies wat encore ook al zegt. En je vriend zou ook tijd voor jou moeten hebben, zeker als hij zich niet zo goed voelt. Laat hem echt merken dat je er voor hem wil zijn en idd gewoon een keer langsgaan als je zeker weet dat hij thuis is. Misschien is er wel meer aan de hand en vind hij het gewoon enorm lastig om te zeggen.

Ik zou mijzelf gaan afvragen of dit een relatie is die je wilt

Inderdaad. Mijn ex was net zo. Ik was altijd degene die contact zocht en ik zag hem met gemak 3 weken niet. Als hij het te druk heeft, moet hij maar tijd voor je maken. Anders is het toch ook niet leuk meer?
Je kunt nog zo van elkaar houden, maar een relatie alleen maar via internet is natuurlijk niet te doen. Is voor je mentale gesteldheid ook niet erg meewerkend.

Heey
Ja daar hebben jullie wel gelijk in
Ik hsb het met hem besproken, dat ik het niet leuk vind, dat hij zo doet
En dan vraagt hij wat ik bedoel, en dan wil ik het zeggen en dan zie ik meteen zijn blik een beetje afdwalen ofzo
Hij zegt van me te houden en dat is ook wel zo, daar twijfel ik niet over
Maar als hij maar geen tijd blijft hebben, en ik wil niet boos op hem worden
Ik weet nu wel wat er met hem is. En hij is blij dat ik het weet
Maar toch is hij nog steeds zo druk, hij vind het fijn als ik naar hem luister
Maar hoe kan ik naar hem luisteren en hem wel helpen, als hij geen tijd heeft voor mij en niet naar me wilt luisteren?
Ik denk er serieus overna hoe dit verder moet. Want ik vind dit niet zo super leuk, maar ja
Ik wil hem ook niet kwijt, want ik hou wel echt van hem eigenlijk.