Berichtje sturen, doen of niet?

Hey,
Tja ik zit in het jongens topic dus dan kun je wel verwachten dat ik weer met een liefdesverhaal aan kom… :flushed:
Ik ken sinds ongeveer anderhalf schooljaar een jongen uit mijn klas. Ik vond hem altijd al wel schattig maar sinds begin dit jaar ben ik echt verliefd. Ik heb niet echt aansluiting in de klas en bij hem voel ik me veilig, hij is de enige waarbij ik mezelf kan zijn zonder me meteen stom te voelen. We hebben gesprekken gehad, samen toetsen gemaakt en heel veel gelachen. (Voor meer info, ik ben begonnen met bloggen over hem(heb nu al 14 delen…) dus klik op mijn profiel als je details wilt weten;p) via een vriendin heb ik zijn nummer ontvangen en ik wil hem super graag een berichtje sturen, zodat we samen kunnen kletsen en hij ook mijn nummer heeft. (Want die heeft hij dus niet)
Ik wil niet overkomen als een stalker of een creep dus ik zat te denken om met nieuwjaar hem gelukkig nieuwjaar te wensen. En als scheikunde(die toets hebben we samen gemaakt) op internet staat dat ik het dan ook aan hem laat weten. (Helaas zet die docent nooit dingen op internet, pas een paar maanden nadat we de toets hebben teruggekregen… :hammer:) alleen durf ik niet… Ik was ooit verliefd op een andere jongen en die wilde niks beginnen met me omdat zijn vrienden me haatte, hij niet verliefd op me was en ik in het echt niks durfde te zeggen en op whatsapp wel. Met dat laatste had hij gelijk, ik durf niet op mensen af te stappen maar als ze op mij afstappen ben ik heel erg open. Met N, m’n crush dus, al helemaal.
Ik heb op internet al moet-ik-een-berichtje-sturen-of-niet tests gedaan en daaruit kwam dat ik het niet moet doen, maar ik twijfel eigenlijk nog steeds :flushed:
Dus wat moet ik doen? Wel een berichtje sturen of niet? En zo ja, wat voor berichtje?
Alvast bedankt!
*sorry als ik vaag overkom of een probleem maak dat er volgens jullie niet is.

Een gewoon berichtje kan nooit kwaad :slightly_smiling_face:

:flushed:

Gewoon een hoi hoe is het met je ?

Niet geschoten is altijd mis zou ik zeggen!
Je kan hem eem berichtje sturen om hem een gelukkig nieuw jaar te wensen, met een vraag er achter. Bijvoorbeeld: happy new year! Ga je vuurwerk afsteken?
Misschien krijg je dan ook nog een leuk gesprek!
Succes verder he!
die testjes slaan nergens op

Haha, ik stuur heel vaak een berichtje naar iemand die ik normaal nooit spreek en soms word ik dan door zo’n jongen genegeerd. Eerst komt dat hard aan, maar als je er over nadenkt, waarom zou hij je stom vinden als je hem gelukkig nieuwjaar wenst. Dan zou het wel echt een asshole moeten zijn.

Kortom, je maakt je veel te druk. Gewoon sturen!

Bedankt allemaal!

Ga ik zeker doen! Idd slim haha;) bedankt!

True…

Zou jij het raar vinden om een berichtje te ontvangen van iemand uit je klas, die je een gelukkig nieuw jaar wenst? Nee toch? Dus waarom zou het dan wel raar zijn om naar hem te sturen? Nooit geschoten is altijd mis!

:flushed:

Wat ik me misschien wel afvraag is, zou hij het niet raar vinden dat jij zijn nummer via via hebt? Ik bedoel het nu niet slecht he maar hij heeft zijn nummer nooit echt aan jou expliciet gegeven, leid ik af uit het verhaal? Jij hebt zijn nummer aan iemand anders gevraagd?

Ik bedoel het niet slecht hoor maar ik weet niet of ik zo blij zou zijn als mensen m’n gsm nummer zouden doorgeven aan anderen, zonder het eerst aan mij te vragen. Ik zou al meteen denken: “Waarom vraagt ze mijn nummer niet aan mij zelf?” Snap je?

Gewoon doen… anders krijg je er later alleen maar spijt van.
Maar je kent hem dus wel al een beetje, anders is het raar om met hem op whatsapp te praten. Praat anders eerst een op de facebookchat met hem. Misschien geeft hij dan wel zelf zijn nummer.