Beperkt afvallen ( rondingen wel behouden )

Oke dus ik zit met best wel iets ingewikkelds.
Ik ben niet dik, maar ik zou graag wel wat vet willen kwijt raken.
En dan met name in me gezicht. Ik merk dat ik sinds ik ouder word,
wat sneller aankom. Dus ik heb wat bollere wangen gekregen en me buik is eigenlijk ook niet meer helemaal plat. Verder heb ik dus wel een volle C- cup en ook ben ik wel blij met de omvang van mijn middel. Ik heb best dunne armen.

Hoe kan ik afvallen, zodat mijn bolle wangen een beetje weggaan en me buik gwn weer ietsjes platter word, maar dan toch mijn rondingen behouden ?
Als iemand hier een antwoord op weet, vind ik je geniaal !

xx

als ik het had geweten, had ik nog meer tiet gehad
dus ik ben idd heeeel erg benieuwd.

uppp

sinds ik ouder word :stuck_out_tongue: word je niet je hele leven al ouder
uhw maar nee ik kan je niet helpen ben ik bang

haha nee want plaatselijk afvallen lukt niet, PLUS je borsten zijn de eerste plek waar je afvalt…

Misschien trainen?

Volgensmij is dat niet mogelijk

Het is niet mogelijk om plaatselijk af te vallen. Trainen helpt alleen in combinatie met gewichtsverlies. Door alleen je buikspieren te trainen schiet je namelijk niets op, omdat je je mooie getrainde buikspieren helaas niet kunt zien door het vet wat er voor zit. Een combinatie van de twee is misschien succesvol. Probeer gezonder te eten en veel te sporten.

Nja ik wil het zelfde maar ja

Haha.
Is hetzelfde dat ik plaatselijk wil aankomen xD
Mijn buik,gezicht,benen zijn nu gewoon goed.
Maar mijn polsen en schouders 0_o Zo dun Zo lelijk.
Upje voor jou! x]

up!

kwe ni miss moet je je gezicht masseren ofzo en helpen buikspieroef. niet voor een platte buik??

Dat kan niet. Toen ik veel was afgevallen bleef er niet veel van mn borsten over, terwijl ik daarvoor & nu ook weer ook een grote C heb.

liposuctie.

succes

Je kan wel je rondingen behouden door de spieren op die plaatsen extra te trainen.
Als je borstspieren bv sterker worden zullen je borsten ook ietsje groter en voller lijken.

Okee, ik heb wel wat aan deze reacties. Bedankt !