bepaalde nagelak

ik zoek een bepaalde nagelak. foto:

http://www.fotopocket.nl/fpimages/2010/06/17/df571d2d2ea7ad05c24ec7db8f692425/tumblr_l43y5sALB61qcr3pto1_500_large.jpg

die dus , sorry voor grote foto !
maar die wil ik misschien in het rood (als de foto) of in donker blauw/zwart,
als iemand weet waar je dat kunt vinden,
vertel !(:

die heb ik volgens mij gezien
maar dat is in een klein dorpje ergens in apeldoorn hehe
daar hebben ze zon merk liggen idyl ofzo en die verkoopt zulk
soort nagellak ;]
maar ik weet niet waar jij woont? xD

ik woon in overijssel dicht bij almelo , haha
maar ik ga dat merk wel even opzoeken !(:
bedankt !

China Glaze kan je ook op internet bestellen :wink: Anders in afrowinkeltjes.

Een dorpje in Apeldoorn? Dat ben ik nog nooit tegen gekomen :wink:

het is china glaze.
deze lak heb ik nog niet vaak voorbij zien komen!
nee het is niet china glaze dynasty. die is ook heel mooi though. ook niet ruby pumps
hij lijkt zelfs een beetje holographic.
je kan ook donkerrode/blauwe nagellak kopen en daar een glitter topcoat overheen doen!
ik ben er bijna zeker van dat dit een oude collectie is of een franken. hij wordt niet verkocht iig.

waar heb je die foto van dan?

Expert’s talking? :stuck_out_tongue:

haha, nouja ik ken zo ongeveer de hele china glaze collectie uit mijn hoofd en ik kon deze nu ook niet vinden op internet. dus hij is heel nieuw/heel oud/franken (zelf nagellak gemengd in een leeg potje)

ik weet het ik weet het
het is china glaze crystal ball, maar ik heb geen idee van welke collectie hij is, daarom heb ik hem ook niet kunnen vinden op de sites waar ik ze normaal koop en ik weet ook niet of die nog verkocht wordt. nu zie ik ook op veel blogs dat veel mensen deze nagellak niet kennen, dus hij is best ‘exclusief’. succes dus :’)

Ok:P
Het klonk gewoon heel, professioneel :stuck_out_tongue:
(en nu snap ik ook wat een franken is xD, thanks(A))

haha graag gedaan. nouja ik heb ook een nagelblog en ik ben ook een beetje obsessed met nagellak enz. dus ik kan het snappen (A)

maar moet het ook echt van dit merk zijn?
want bij de hema hebben ze bijv. wel zwart met glittertjes

bedankt voor de reactie’s , ik zou kijken, misschien is het ook wel een goed idee om het te gaan mengen, maar wat ben je daar precies voor nodig? (:

zo klein is apeldoorn nou ook weer niet…
Maar wat een mooie kleur! Die zou ik wel willen hebben :drooling_face:
Maar geen idee. kan je wel vertellen dat ie van China glaze is, maar daar was je al achter. Misschien kun je meer info vinden op de plek waar je dit plaatje hebt gevonden? Ik neem aan dat je die ergens van het internet hebt afgehaald, en niet dat je hem “nog ergens had rondslingeren”.

wow, nu zie ik dat ik een beetje laat ben met die reactie :’]

een leeg nagellak potje. kan je zelf leegmaken met nagellakremover/aceton of nieuwe kopen op internet of groothandels
donkerrrode nagellak
glitternagellak
ballz. (van die balletjes die soms in nagellak zitten om alles te mengen) internet/groothandels

het is slim om nagellak van het zelfde merk te mengen omdat die de zelfde formules hebben en andere formules bij elkaar kan er voor zorgen dat het niet mengt of niet mooi wordt.

dankjewel ! (:
ik vond trouwens ook nog een ander merk , met dat soort nagellak en dan in het zwart : Icing Blackout

china glaze misschien hebben ze het op deze site:
http://www.enchantra.eu/index.php/china-glaze.html
moet je maar ff kijken

Het merk heet ICING, de kleur blackout :’)
volgens mij niet te koop in nl. het is een merk van Claire’s, dus ik weet het niet, je kan even bij claire’s kijken
sorry ik wil niet betweterig overkomen (A)

daar bestaat een topic voor.

Hele mooie nagellak.