Bepaalde mensen maken je blij als je ze aankijken

Bepaalde mensen maken je blij als je ze aankijken, hoe komt dat?

De reden waarom ik dit vraag stel is; Ik ken een hele leuke jongen. Hij is niet superknap, maar hij maakt me heel blij als ie me aan kijkt. Dan krijg ik echt zo’n verliefde gevoel. Nou ben ik heel erg aan het twijfelen óf ik nou verliefd ben. Of meer dat het aan hem ligt en wat hij uitstraalt.

Dit kan je trouwens ook hebben met onbekende mensen die je op straat tegen komt. Je kijk elkaar aan en je krijg heel blij gevoel van binnen. Alsof het heel fijn was om elkaar tezien. Het is moeilijk uit te leggen. Ik hoop dat jullie beetje snappen waar ik het over heb… Ze maken zoveel indruk op je dat je het niet zo snel zult vergeten.

Nou ben ik benieuwd hoe jullie hier over denken?

Omdat die mensen er blij uit zien misschien? :slightly_smiling_face:
Of omdat ze er heel leuk uitzien? Ik denk eigenlijk het 1e.

Omdat ze een leuke vrolijke uitstraling hebben? Er zijn ook mensen die je kunnen aankijken op een manier dat je er echt toe doet, of op een manier alsof ze blij zijn dat ze je zien.

Oh dat heb ik ook wel eens! Laatst nog zelfs.

Het is ook fijn als iemand naar je lacht, daar word ik altijd zo blij zijn. Dan vind ik het zo fijn dat er nog lieve mensen op aarde zijn, haha ^^

Herkenbaar, heb ik ook bij m’n crush :relieved: En inderdaad omdat ze er misschien blij uitzien?

Ja dat kan, maar je hebt ook mensen die blij uit zien en weinig indruk op je maken. En precies het zelfde weer ze kunnen heel leuk uit zien en weinig indruk op je maken. Ja, heel vaag…

ahaha, dat heb ik ook altijd :grinning:

Aaah dit heb ik ook!
Vooral met één jongen, en ik heb me lang afgevraagd of ik nou verliefd op hem wat of niet ;p
Maar volgensmij ligt het er niet aan hoe iemand eruit ziet (of die knap is) of aan of iemand blij kijkt, het is gewoon ‘iets’ haha géén idee wat, maar het maakt me heel blij!

:grinning:

Misschien omdat je de aandacht van hun leuk vindt, omdat je naar ze opkijkt/hun leuk vindt? Dat heb ik soms. (:

Oh dat heb ik ook :slightly_smiling_face:
is echt leuk :stuck_out_tongue:

Ik heb sowieso altijd dat, zodra ik mn vriend zie, dat ik een onbedwingbare glimlach op mn gezicht krijg.

ik heb dat oook!

Je kan toch ook verliefd worden op de uitstraling van iemand?

ik heb dat ook!

ja gek is dat he… Ik heb dat soms ook… maar het grappige is dat de ene keer hij begint te glimlachen en de andere keer ik weer maar ik zorg meestal dat dat niet tegelijk gebeurt, anders wordt het te akward :wink:

Heb ik ook haha.

Herkent iedereen vast wel

ik vind het leuk als onbekenden glimlachen :slightly_smiling_face: blij gevoel krijg je dan idd.

Ik vind het vooral geweldig als het zo’n blije bejaarde is :'D

Ik ook!