Het is helemaal geen drogreden.
Zonder voortplanting, zou jij niet bestaan, zou de mensheid niet bestaan. Het doel van elk soort op deze wereld is voortplanting.
Misschien is het jouw doel ook niet, maar daar had ik al wat over gezegd in mijn vorige post.
Biologie is niet lief. Ooit gehoord van ‘survival of the fittest’? Dat betekent dat de sterkste overleefd, dit gebeurd, zodat een soort gezond blijft en niet afzwakt zodat de hele soort doodgaat. Slechte genen gaan dood, goede genen worden doorgegeven aan de nabestaanden voortplanting
Volgens die regel verzwakt de mensheid zich, mensen met ziektes zouden doodgaan, mensen met nadelige genenafwijkingen ook (denk aan het syndroom van down, nu moet je niet gaan denken dat ik tegen mensen met afwijkingen ben, want dat is niet zo, dit is puur biologische kennis)
Dus mensen die niet voort willen planten, hebben een foutegenencombinatie, waardoor ze niet bedoelt zijn om voort te planten.
Je denkt daar natuurlijk als je 12-13-14 of weet ik veel hoe oud je bent, niet over na. Maar als je goed in elkaar zit, uiteindelijk wel. Dat is natuurlijk.