beoordelen clubs-discotheken

[i]heee,

omdat ik - en waarschijnlijk nog veel anderen vaak zit te twijfelen over naar welke club-discotheek-kroeg etc. te gaan, dacht ik; dan maak ik er wel een topic over.

hier kun je dus een club-discotheek enz enz beoordelen waar jij wel is geweest bent of vaak naartoe gaat. !! leg ook even uit waarom en vertel even waar de club-discotheek enz enz ligt & hoe het heet!

xxxxx[/i]

Time out Gemert
Voordelen: groot, vele keuze muziek
Nadelen: brutale uitsmijters, vaak ruzies

Hoeve Groesbeek
Voordelen: Gezellig, groot genoeg en ik zou zo geen nadelen weten haha

Breyenburg Ledeacker
Voordelen: ander soort muziek en veel verschillende soorten, gezellig, nooit ruzies, veel gratis dingen
Nadelen zou ik zo niet weten, ja miscchien soms vervelende jongens:P maar dat zal niet aan de breyenburg liggen haha

The Powerzone Amsterdam:
voordeel: leeftijdcontrole is soms best chill. Ik kom soms in 18+ feesten, terwijl ik 16 ben. Maar dat lgit soms ook aan connecties.
nadeel: het is soms best klein, zoals by feesten als sexy motherfucker.
De eerste paar keren is het leuk daar, vind ik, maar na een tijdje wordt het wel minder vind ik.

Flex Bar, Club Home, Panama, Studio 80, The Zebra en Club Monza doe ik later wel. Nu geen tyd. ;x

Asta Den Haag
Voordelen: Erg groot, mensen komen overal vandaan…dus je kent vaak niet iedereen en leuke muziek! En ze hebben kooien! (A)
Nadelen: Je mag niet op de trappen zitten…een muntje kost 2,50 en er komen wel vaak vervelende jongens.

InCasa Leiden
Voordelen: Gezellig, aardig groot…twee rookhokken…ze geven orginele en leuke feesten met veel extra’s.
Nadelen: Sommige leidse mensen zijn ordinair en zoeken ruzie.

Locomotion Zoetermeer
Voordelen: Groot, leuke thema feesten…en leuke muziek.
Nadelen: Er ligt altijd veel glas op de vloer…soms wat vervelende jongens en de thema’s zijn soms wel een beetje hoerig.

Incasa is kut. Leiden is sowieso kut uitgaan.

De linde in groesbeek
voordeel: gezellige ruimte
nadeel: zovaak kom ik er nou ook weer niet, maar misschien als het heel druk is, dat het dan te krap is

oud topic, en ik ga lekker posten :slightly_smiling_face:
Ik zal gewoon degene pakken waar ik al eens ben geweest.

Bash (breda)
Voordeel: Leuke muziek, lekkere drank, gratis entree als je in de rij gaat staan (5 euro entree als je meteen binnen wil), veel verschillende mensen
Nadeel: hutjemutjevol op het hoogtepunt v/d avond, strenge portiers, smerige wc’s, rookhok staat altijd open

Stuivezand (zundert)
Voordeel: klein maar fijn, redelijk goedkoop, geinige acties bij bijvoorbeeld halloween of pasen
Nadeel: hossende boeren, voornamelijk hardstyle/hardcore, iedereen rookt binnen

't Fortuin (Meer)
Voordeel: Afwisselende muziek, vriendelijk personeel, schone wc’s, heeele lekkere cocktails
Nadeel: klein, (voor mij) ver weg, ruzies

Highstreet (Hoogstraten)
Voordeel: Groot, vriendelijk personeel, knappe chippendales die welkomstdrankjes uitdelen haha :grinning: , afwisselende muziek, gratis entree tot 12 uur
Nadeel: vreselijk duur, redelijk ver van mijn huis :frowning_face:

Oranje (Breda)
Voordeel: Gezellige sfeer, leuke muziek
Nadeel: eigenlijk veeel te klein, vieze wc’s

De Griek (rijsbergen, is nu weg volgens mij)
Voordeel: Redelijk dichtbij mijn woonplaats, makkelijke portiers, goedkoop
Nadeel: vaak vechtpartijen, 12 jarige breezersletjes, vieze grond/wc’s