Beoordelen Banner

Opgelost :slightly_smiling_face:

^ oke kan je uitleggen wat je beter zou vinden?

Misschien een foto ofzo?

Ja zat ik ook al aan te denken, maar ik heb geen foto die echt bij mijn website past

Heb je een voorkeur voor lettertype? Ik heb alles al geprobeerd maar lijkt net of paint elk lettertype lelijk maakt

Ik zou ook niet met Paint werken als ik jou was. Er zijn online websites zoals Picmonkey, maar ook bewerkingsprogramma’s als GIMP (gratis geloof ik) en Photoshop.

Opgelost :slightly_smiling_face:

Ik vind de kwaliteit niet slechter lijken,
persoonlijk vind ik de bovenste mooier dan de onderste.

ik heb hem al opgestuurd, de bovenste van de twee. mijn doelgroep is voornamelijk meiden/vrouwen, gaat o.a. over cosmetica, maar bedankt voor de tips! :slightly_smiling_face: mochten jullie benieuwd zijn, als het goed is staat hij straks op chinesewebwinkels.nl :slightly_smiling_face:

Qua vormgeving vind ik 'm echt heel slecht, sorry. Trekt totaal de aandacht niet, oogt onprofessioneel, niks spannends. Persoonlijk zou ik dat nooit gebruiken als je serieus genomen wilt worden …

Dit precies.

Plus ik snap niet waarom je slogan is “Dagelijks nieuwe reviews” maar je post niet eens dagelijks.

Dit ja.

Naja dat is jammer dat jij dat zo ziet. Ik heb wel degelijk de reacties die ik kreeg meegenomen. Ik heb hem met picmonkey gemaakt en ik vind persoonlijk zelf het resultaat wel mooi, en daar gaat het om. Maar alsnog waardeer ik jullie meningen en tips. De reactie van Itasimisete las ik helaas te laat.

edit; ik weet niet waarom maar ik voel me lichtelijk aangevallen :wink: er zijn meerdere manieren om zoiets te zeggen

Misschien kun je die ondertitel iets pakkender maken? Want nu is het een beetje basic en zakelijk; e.g. “Iedere dag een review online!” of “Iedere dag een Chinees product gereviewd!”. Of echt een soort ‘motto’, idk wat je aanspreekt maar meer in de trant van “Jouw dagelijkse dosis fashion, beauty & lifestyle” (zoals GS dus heeft. Maar dan natuurlijk niet dat)

zit je in de knoop met jezelf ofzo? dat je zo belachelijk aanvallend reageert… of ben je in het echt ook zo?

Tegen kritiek wel, tegen reacties alleen om te haten niet.

Beginpost is weg, slotje.