Benzoylperoxide?

Haay

ik heb net een tube’tje benzoylperoxide gehaald bij de apotheek. (gel tegen jeugd puistjes)
maar misschien hebben jullie nog wat tips, voor of na het gebruik ervan.
misschien weet iemand wat voor en nadelen.
en hoelang het duurt voordat je resultaat ziet?
of zag je juist helemaal geen resultaat?

dus iemand ervaring ermee ?

loves,

Als je een droge huid hebt, NIET GEBRUIKEN.

DOE EEN OUD SHIRT AAN.
De kleur van je shirt verbleekt helemaal of (in mijn geval) verandert het in oranje, terwijl hij eerst kaki was xD

Edit: Als je het op je lichaam enz smeert natuurlijk (ging er al helemaal van uit dat je het op je lichaam smeert), als je het op je gezicht gebruikt zou ik oppassen met je haar, dat dat niet verbleekt ofzo :’)

niet echt droog, mijn T-zone (kin neus voorhoofd)
is best vettig waardoor ik dus ook daar puistjes heb.
wat ik dus echt verschrikkelijk vind :open_mouth:

doe een wit kussensloop om je kussen! ander bleekt ie allemaal kleuren weg.xd

wow echt :open_mouth:
bleekt het dan niet je huid ofso …
vind het ook niet echt fijn om dadelijk met witten vlekken in me gezicht rond te lopen xD

^maar ik neem dan zomaar even heel brutaal aan :relieved: dat jullie het ook geprobeert hebben…
heeft het bij jullie wel gewerkt?

het bleekt en je ziet na ongeveer een tijdje resultaat

het bleekt toch niet je huid? :astonished:

Nee volgens mij niet, maar bij mij hielp het wel, maar na een tijdje niet meer.

Ik heb het gebruikt, het werkte wel een beetje, maar volgens mij mag je het niet voor altijd blijven smeren (weet niet meer zeker, zie bijsluiter), dus als je het niet meer opsmeert keert het na een tijdje gewoon net zo hard terug :frowning_face: (bij mij was dit het geval)

het werkt bij mij super goed, je ziet na een week al resultaat!
pas op voor je kleren, daar bleekt het op, handen wassen na gebruik dus! voordelen van zijn als je het langere tijd gebruik, het ook een dag of een paar dagen kan overslaan, als je in de zon heb gezeten bijvoorbeeld,

het werkt bij mij super goed, je ziet na een week al resultaat!
pas op voor je kleren, daar bleekt het op, handen wassen na gebruik dus! voordelen van zijn als je het langere tijd gebruik, het ook een dag of een paar dagen kan overslaan, als je in de zon heb gezeten bijvoorbeeld,

De bijsluiter biedt zeker geen oplossing?
Gewoon een suggestie hoor, maar meestal staat daar vanalles in hoor, zeker als het van de apotheek komt.

ohja je hoeft niet zoveel te smeren, minder dan tandpasta op je tandenborstel bij het tanden poetsen voor je hele gezicht,
en je kan het best beginnen met de minst sterke variant ervan.

die vn my is net op --’
die werkte heel goed hoor en ik heb ook zo puistjes op myn tzone en by my was niet het geval dat ik witte plekjes had op myn gezicht hoor…en je kunt die ook gebruiken als je bijv een ‘snor’ hebt ;zeg maar ; dan gaan die haartjes op je bovenlip verlichten en geen donkere haartjes meer :slightly_smiling_face:

komt er opneer in bijsluiter dat als je geen bijwerkingen hebt het gewoon jaren kan gebruiken :grinning:

nee het bleekt niet je huid. wel als je het bijv op je rug smeert en dan een shirt aandoet. Ik gebruik het al een hele tijd en ben ook over gegaan op de zwaardere variant want de lichte hielp niet meer daar was mijn huid aan gewend geraakt. Gewoon volgens de gebruiksaanwijzing gebruiken en bij mij zag ik echt super goed het resultaat, na een paar dagen begon ik het verschil te zien en na 2 weken was mijn huid weer helemaal egaal. I love it! Maar wel echt de gebruiksaanwijzing lezen en zo ook gebruiken hoor :wink: verder vind ik het supertof spul en raad ik het echt aan iedereen aan. (vriendinnen van me zijn het ook gaan gebruiken door mij en zijn er ook helemaal blij mee)

Ik moest het btw 2 keer per week op men hele gezicht doen van de dermatoloog! *dus niet alleen de grotere puistjes.

eigenlijk niet nee …
staat niet eens in. wat het ‘‘doet’’