Hee!
Ik rijd 7 jaar paard nu en ik heb dus een behoorlijke spiermassa door het vele rijden, want ik rij 5x per week paard, ik lig nu in het ziekenhuis voor een paar weken, en mijn spiermassa neemt dan af, maar komt daarvoor in de plek dan vet? Want in het ziekenhuis eet ik gewoon gezond en ik snoep niet, helemaal niks. Dan worden ze daar toch dunner van?
Ik heb hier totaal geen verstand van, en ik weet ook geen antwoord op je vraag maar ik wens je veel beterschap. Ik rijd ook paard, maar geen 5 keer in de week.
Niet binnen een paar weken DENK ik. Heel veel beterschap!
Ja, je benen worden wel slanker. Maar in de plaats komt niet meteen vet, tenzij je aankomt…
Uhm…ik weet niet zo veel af van het ‘‘paardrijden’’ gebied…
Maar hoe krijg je daar dan spieren in je benen van, want je benen hangen toch eigelijk gewoon langs dat paard?
ja, ik weet dat het een domme vraag is:)
Je spoort het paard aan, wat al beenkracht kost. Dit is om het paard sneller te laten lopen. En de ruiters ‘rijden licht’ (lichtrijden) als hun paard draaft, hierbij moet je jezelf omhoog en omlaag veren in de beweging van het paard.
Ja maar worden je benen dan dikker of niet? Als je echt niet snoept ofzo
Waarom maak je je hier eigenlijk zo druk om. Ja ik denk wel dat er in de plaats van je spiermassa vet komt… maar niet dat je dikker wordt ofzo. Tenzij je je volvreet ^-^
@ Hierboven. You’re right.
Don’t worry, be happy!
Maar ik heb al niet zo’n hele dunne bovenbenen door die spieren, dus als die spieren weg zouden gaan en ik eet gewoon normaal, boterhammen enzo, veranderd dat dan in vet is mijn enigste vraag?
zucht
Ja dat verandert in vet! En ja je benen zullen er volgens mij wel slanker uitzien.
Kijk daar heb ik wat aan! Thanxx