Benen te lang in verhouding tot mijn heupen of andersom

Hoi meiden,

Ik heb een probleempje, iedere keer wanneer ik op zoek ben naar een goede spijkerbroek loop ik tegen hetzelfde probleem aan: wanneer de broeken smal genoeg zijn, zijn ze te kort, en wanneer ze lang genoeg zijn, zijn ze te breed. Zo ben ik vorige week bij een winkel bij mij in de buurt geweest waar ze enorm veel broeken hebben. Zij vertelden mij dat mijn maat (26/36) niet bestond. Zou iemand mij kunnen helpen, wie weet een merk/winkel waar ze broeken verkopen die lang vallen? Prijsklasse maakt me hierbij niet uit.

Alvast bedankt!

Ik heb precies hetzelfde probleem als jij. Bij de only hebben ze vaak betaalbare broeken met vrij lange pijpen. Volgensmij begint de breedtemaat vanaf 26 ofzo :slightly_smiling_face:

Oei, dat is inderdaad wel een heel lastige maat! En dan heb je ook hele lange benen. (wat ik persoonlijk erg mooi vind.) Sowieso de maat 36 hebben ze niet vaak in vrouwen maten…

Sorry, ik weet het ook niet. Zie dit maar als een upje.

Ik heb dit probleem vaak ook! Ik heb inderdaad 3/4 broeken van de only (moet je wel de broeken met lengtematen zoeken) en heb er ook 2 van de h&m met lengtemaat (: Verder als je duurdere broeken wilt zou ik eens naar broeken van g-star kijken, die passen in dit geval vaak ook perfect.

ik zelf heb breedte24/lengte 36, die vind ik bij abercrombie and fitch!

Heb ik geen ‘last’ van, maar upje voor jou!

Bij de Primark zijn ze erg lang!

Wow dat is helemaal een moeilijke maat, maar dankje voor de tip!

Dankjewel! Weet je ook of ze daar de verhouding van smalle heupen en lange benen hebben?

Dankje voor je tip! Bij de only kom ik vaak, maar loop steeds tegen het probleem aan dat ik geen broeken kan vinden in de juiste lengte maat. Zal eens naar g-star kijken :slightly_smiling_face:

Dankjewel! Ja de breedtemaat is niet echt het probleem, alleen de juiste lengte maat erbij lukt me nooit. Ook niet bij only :frowning_face:

ik heb 27-36 en zelfs 36 is in de goedkopere winkels die die broeken verkopen vaak nog te kort. (Lees; in ONLY pas ik dus LANG niet)
G Star pas ik wel goed, zelfs lengte maat 34 is nog best lang voor mij. En wel meer van die duurde merken broeken hebben goeie maten!

Dan zou ik naar de duurdere winkels gaan. Ja het kost wat, maar je hebt dan voor een langere tijd een goed passende broek! Heeft Levi’s niet wat? En misschien merken bij v&d of bijenkorf?

Esprit

Only. Ik heb ook vrij lange benen en smalle heupen. In Nijmegen is er trouwens een nieuwe winkel waar ze broeken verkopen voor de wat slankere meiden. De wat langere broeken zijn in dat geval dus ook smal. Ik weet alleen niet meer hoe deze winkel heet… Ik kwam er zomaar toevallig.