benen scheren..

nou kijk, ik scheer (ladyshave, heet dit scheren??) sinds 3 maanden of zo mijn benen, maar het haar is nooit helemaal weg, je ziet altijd nog wel wat. niet echt veel maar toch, als je goed kijkt zie je een paar stoppels. ook kan ik bijvoorbeeld niet 2 dagen achter elkaar een rokje aan zonder het geschoren te hebben… dan zijn de haren 1-2 mm lang. ik durf het niet aan me moeder te vragen die weet het niet eens, of heeft er nix van gezegd… Heeft iemand tips???

scrubben van tevoren?

alvast bedankt, zal ik proberen… we hebben wel van dat douche scrubspul nooit gedaan XD

Draag een kousebroek? :stuck_out_tongue:

Het is duidelijk dat je bruin/zwart beenhaar hebt, of heb ik het mis? Er bestaan andere middeltjes dan scheren die je wel dagelijks kunt doen. Zoals een bepaalde soort zeep voor onder de douche (waarvan ik de naam kwijt ben) o.o.

Anyways veel succes!

Met een scherp scheermesje proberen? En gewoon elke dag scheren, haartjes groeien nou eenmaal snel terug dus je zult nooit 2 dagen lang gladde benen hebben.

ja ik heb bruin haar… donkerbruin… das kut (om te scheren dan)
Ik zal eens kijken naar die zeepjes of zo… thnx!

epileren? mensen denken dat het pijnlijk is, is het ook, maar na 3-4keer voel je het echt amper, gewoon ff doorzetten.

Met een ladyshave krijg je het sowieso niet zo kort dan met een scherp scheermesje/epileren/harsen of zo

ja dat wil ik best ofzo… boeit mij het dat het pijnlijk is, maar daar heb je toch een epilator voor nodig? die kan/mag ik nooit zelf kopen ofzo…

en euhm ik was wat vergeten… als ik het iedere dag moet doen, wat ik geen probleem vind, maar dat ding maakt zoveel herrie. Word iedereen om 7 uur wakker…

Haha dat heb ik ook x]

hihi nu doe ik het stiekem snel als iedereen weg is :stuck_out_tongue:
echt ik ben zo’n schijtrt af en toe…

Dan ga je naar de drogist en koop je een scheermesje.

hoe duur is dat?

[nohtml][b][message=4101085,noline]krentenbol schreef op 15 September 2009 @ 19:44[/message]:[/b] [...]

hoe duur is dat?[/nohtml]

Je hebt wegwerpscheermesjes, die gebruik je een paar keer en moet je dan weggooien maar dan blijf je dus kopen. Ik zou persoonlijk gewoon een goede kopen (een mooie roze Venus Divine ofzo), die kost rond de 12 euro maar dan heb je wel een goede. Die mesjes moet je eens in de zoveel tijd vervangen (ik doe er heel lang mee eigenlijk) en losse mesjes kosten rond de 15 euro voor 4 mesjes.

epileren of harsen, zoals ik dat doe en dan kan je gwn een hele maand rokjes dragen!

Als je epileert gaat t gwn een hele maand mee :stuck_out_tongue:
dan doe je t gwn een dag van te voren of in de douche voor je gaat douchen (savonds dan he).

hmm oke. en hoelang doe jje precies met een mesje, is dat één week, of een maand of 3 maanden… ?
en hoe duur zijn wegwerpscheermesjees?

[nohtml][b][message=4101149,noline]krentenbol schreef op 15 September 2009 @ 19:54[/message]:[/b] [...]

hmm oke. en hoelang doe jje precies met een mesje, is dat één week, of een maand of 3 maanden… ?
en hoe duur zijn wegwerpscheermesjees?[/nohtml]

Wegwerpmesjes zijn supergoedkoop. Met een scheermesje doe ik ongeveer 2 maanden, ligt eraan hoe vaak ik scheer en of ik eerder merk dat ze bot zijn of niet.

Ik koop altijd wegwerpmesjes bij de wibra voor ¤1,- (dat zijn 8 mesjes)
en ze zijn nog goed ook! =)