Benen scheren

Hoi,
Ik was net me benen aan het scheren heelboeienddit.
Maar mijn vraag kwam ineens, tot waar aan scheren jullie je benen?
Ik doe het tot net iets boven me knie, want de rest is blond en zie je niet.
Scheren jullie alleen je onderbenen? of ook je bovenbenen?

Liefs.

Ik ben brunette, dus ik scheer mijn hele been behalve de achterkant van mijn bovenbenen geen idee waarom ik die oversla

Ik ook tot ongeveer de helft van mijn bovenbenen. So what als er nog een paar haartjes zitten, op de bovenbenen valt het sowieso minder op en vind ik het eigenlijk helemaal niet erg als er haar zit. Onderbenen moeten van mij wel helemaal glad zijn, als ik ergens nog stoppeltjes voel word ik gek :stuck_out_tongue:

Ook blonde haren op je bovenbenen zie je. Daarom scheer ik altijd mijn gehele benen.

De rest is blond en zie je niet :") dat zie je echt wel dus ik scheer gewoon tot onder mijn kont.

Inderdaad en ik vind het echt snel opvallen. Vooral als je dan die harige bovenbenen ziet en dan verwacht dat de onderbenen nog erger zijn, haha. Vervolgens kijk je en zijn die wel kaal. Vind ik er altijd zo raar uitzien.

ik scheer tot mn knieën en dan nog n stukje op mn knieën en de rest laat ik lekker zitten :stuck_out_tongue:

Ik scheer alles.

Alles. Benen voor de helft vind ik nogal half werk.
Letterlijk en figuurlijk :")

Edit. En zowel in winter als zomer, heb geen vriend en ik draag vrijwel nooit korte broeken. Maar doe het voor mezelf. Dus niet omdat een ander het zou zien oid.

Ik doe gewoon m’n hele been. Ik wist niet zo goed waar ik die grens moest zetten en ik dacht, als ik toch bezig ben kan ik net zo goed alle doen.

M’n knieën zijn trouwens wel echt een drama, daar maak ik altijd wondjes.

Gewoon alles. Zoveel moeite is het niet voor dat extraatje wat toch wel opvalt.

Ik hoorde dat als je bovenbenen scheert terwijl je blonde haartjes hebt dat ze dan zwart terug komen. Klopt dit?

tot ongeveer waar mn broek zit dus halverwege mn bovenbenen

Ik scheer mijn blonde haren weg en dan komen ze ook net zo blond weer terug (ook in de zomer), maar dat verschilt wel per persoon volgens mij

ik scheer soms mijn benen, ze vallen toch helemaal niet op;p

Ik scheer mijn hele benen. Irriteer me altijd zo erg aan de haartjes op mijn bovenbenen :’)

aleen onderbenen rest is blond zie je niet eens

Alleen onderbenen, bovenbenen is me te veel werk…

Hele benen. Ik probeer ook de achterkant van mn bovenbenen maar dat lukt maar niet al te goed :hammer: