benen scheren?

HET PROBLEEM KEN JE MISSCHIEN WEL

je hebt lange, zwarte haren op je benen.
als je het er met je moeder over hebt zegt ze dat het nog niet nodig is
en als je het stiekem wil doen lukt het niet
ik heb het dus laatst geprobeerd zonder schuim…
en kreeg allemaal bultjes en mijn haren waren supersnel terug!
mijn moeder zegt dat het niet nodig is
dus tja
kan iemand mij helpen?!

Scheer het met schuim?

Als jij vind dat het nodig is moet je dat gewoon tegen je moeder zeggen…
ze zal dat heus wel begrijpen lijkt mij…
en anders zou ik het gewoon doen, anders voel je je er ook niet fijn bij lijkt mij.
je moet het zelf weten…

zeg tegen je moeder dat je je er echt niet fijn bij voelt. En koop anders zelf een mesje en schuim? :slightly_smiling_face:

Wow, waarom zijn hier minstens 10 topics per week over?
Pak een mes en ga het scheren, hoeft je moeder toch niet eens te weten. Ze komt er vanzelf wel een keer achter. Oh en dat het snel teruggroeit is logisch, dat is altijd zo als je het scheert.

Met sommige middelen groeit het minder snel terug dan andere. Ik gebruik al 2,5 jaar Veet en ik ben er erg tevreden over. Mijn moeder wilde ook niet dat ik er mee begon (ik was toen 13), maar op een dag heb ik gewoon die Veet gebruikt en sindsdien doe ik het wanneer ik het nodig vind. Ik weet niet of m’n moeder er al achter gekomen is. Ik hoop van wel xD

Gewoon mesje en schuim/ontharingsstrips kopen.
Je moeder zal het wel begrijpen hoor :wink:
En anders, ze kan er toch niet aan veranderen.

omg meid precies hetzelfde hiero, maar gewoon doen joh maar doe het dan wel veilig (HAHA KLINKT FOUT) met scheerschuim bvb :slightly_smiling_face: veeeel geluk! x

Hier ook ja ; ) Tenminste, tot drie jaar geleden, toen had ik er zo’n genoeg van! Zeg gewoon “ik vind het zo lelijk, ik ga het gewoon doen, ook al vind je dat het niet nodig is”, dan is de reactie “nouja, je moet het zelf weten, ik denk dat je er spijt van krijgt als je nu al begint”…
Heb het toch gedaan en ik heb er nooit spijt van gehad! (Nou zijn mijn haartjes ook blond, dus je ziet ze niet zo snel, maar toch…)

Gewoon doen idd, ik heb een meisje in de klas die nog nooit haar oksels geschoren heeft omdat dat niet mag van haar moeder ofzo nou… je wilt niet weten hoe het eruit ziet >_>

Nee, dat probleem ken ik niet :stuck_out_tongue:
Maar gewoon doen!

je moet het wel met schuim doen ja :laughing:

maar ik doe het al heel lang, in het begin deed ik het met mn moeders mesje en toen waren we een keer bij de kruidvat en zei ik : mam we hebben nog nieuwe scheermesjes nodig en de schuim is bijna op. en toen deed ze alsof ik het al jaren deed ofso . hah

We hebben thuis alleen maar wegwerpscheermesjes maar die zijn echt kut.
moet ik gewoon een scheerapparaat kopen?

moeders moeten zich niet zo druk maken :slightly_smiling_face:
ze moeten leren met de tijd mee te gaan.

ik scheer ze trouwens onder de douche,
eerst met baby olie in smeren en dan scheren.
SUPER zacht, en bij mij komen de haartjes niet snel terug.

zoekfunctie. En dit hoort bij beauty :relieved:… verplaatst