Benen ontharen, te jong??

Okeeii

^^ een Christelijke school :stuck_out_tongue:

als je vindt dat je niet te jong bent om je bikinilijn en je oksels te ontharen waarom dan je benen? ik kan die logica niet helemaal volgen, maar goed… ik zou het gewoon doen, vooral als je rokjes móet dragen…

Okee, bedankt!

Ik ga het gewoon doen, dus meer mensen zijn er neit perse nodig :slightly_smiling_face:

Tis op zich niet raar maar als het niet nodig is, zou ik nog ff wachten. En zekr niet te vaak want het nadeel daavan is dat je benen minder zaht worden :stuck_out_tongue:

Okee… dan w8 ik nog ff… denk ik…

ik begon er op mn 14e pas mee.

En ik zit er dan mijn hele leven aan vast… :frowning:

Ik denk dat ik nog even gewoon wacht. En als de school begonnen is kijk ik wel :slightly_smiling_face:

Toen ik 11 was had ik nog niet eens schaam- en okselhaar… Maar goed, ik mocht mn benen pas scheren toen ik naar de tweede ging.

ontharings crame op oksel en bikini lijn ??
had gehoor dat dat niet mocht of zo xD
maar umm nee joh niet te jong
als jij je daar goed bij voelt
ik begon ook @ eerste jaar :wink:
Rustig.X.

Moet je natuurlijk zelf weten, maar weet wel: Als je eraan begint, moet je het ook voor altijd bijhouden.

@Luv_: dat klopt niet helemaal hoor. als je stopt met scheren groeit het gewoon weer maar dan is t weer net zoals nu ongeveer. het is echt niet dat als je er geen zin meer in hebt je voor altijd door moet gaan ofzo :laughing:

ik begon op mn 12e ofzo. vind 11 niet heeel jong ofzo. moet je zelf weten!

\oh zo, daar dacht ik nog niet aan, vergeef me :stuck_out_tongue:
nee ik dacht van als je tog nie actief bent op seksueel gebied(mag ik hopen xD) dan is t nergens voor nodig.
maar ik snap je wel XD XD *ping

Ik in groep 7. Omdat ik ook echt hele donkere haren had. Echt zo’n oerwoud! :confounded: xD

okeeii :wink:

ik vind het wel erg als je het niet mag van je ouders,
want het gaat om je eigen lichaam en je eigen hygiene.
ofzoiets…

ik begon in gr 7 ongeveer… maar alleen omdat ik hele donkere haren had… mijn zusje is blond dus die raad ik het af anders krijgt ze ook donkere haren

Okeeii ik heb rood haar op mijn hoofd, maar verder blond :wink:

Omg! waar houden meisjes van 11 zich tegenwoordig allemaal mee bezig?! serieus, in die tijd hield ik me alleen bezig met lol maken! Lekker (buiten) spelen enzo!

Damn.

13
ik ben blond, dus heb amper haar op mn benen