Benen ontharen, te jong??

Ik heb allang de beslissing genomen om mijn benen te scheren hoor :pensive:’ (btw, ben nu 12) Beeeeeeeetje oud topic xD

IEMAND?? :’(

ik was ook elf ofzoo maar als jij dr aantoe bent gewoon doen :grinning:

Okeej… Maar… Ik heb van die Veet ontharingscreme. De eerste keer ging het goed. 2e keer was het lelijk, en nu gaat het weer heel goed de laatste paar keer.

Bikinilijn gaat slecht, alleen nu ook beter.

Ik moet zeker ook met benen dan inkomen?

O ja, volgend jaar moet ik op school rokken aan, dus is het misschien wel mooier? :meisje:

nou datvlat wel mee ik heb dezelfde en als je gewoon goed de gebruiksaanwijzingen volgt komt het wel goed:D

Doe ik telkens, alleen de 1e keer niet xD

Haha, meer reacties?

Tnx he!

gewoon doen als jij het nodig vind, er staat geen leeftijd op. ik ben er rond mn 12 aan begonnen voor tijdens gym.

en vind het nogal grappig dat je je bikinilijn al doet en je dan afvraagt of je wel oud genoeg bent voor je benen haha!

Whaha, maar bij je bikinilijn weet je egt zeker wanneer je dat moet ontharen :roll_eyes:

Ik ga het binnenkort proberen!

Ik was ook zoiets…

Okeej, tnx!

ik was ook ongeveer zo oud hoor

Ik was 9 toen ik ermee begon dus 11 valt dan nog wel mee hoor :stuck_out_tongue: maar als je er aan toe bent moet je het gewoon doen :wink:.

wow dat vind ik wel jong o.O toen hield ik me daar echt nog niet mee bezig. maarja ieder zijn zin he.

ik begon met mn benen, daarna oksels en op t laatst pas bikinilijn xD

12/13

Als je rokken moet dragen denk ik dat je zelf wel fijner gevoel hebt als je gladde benen hebt? Zoja, gewoon doen. En oefenen, oefenen.
Ik zou alleen nog niet beginnen met je bikinilijn omdat je zo jong bent :stuck_out_tongue: maar das mijn mening xD

Okeej, bedankt allemaal!
Haha, nou… ik wil niet dat er allemaal haar onder mijn bikini vandaan floept XD

Waarom zou ik daarvoor te jong zijn? :slightly_smiling_face:

ben begonne rond mn 12/13
maar als je vind dat je bene haarig zijn DOEN gwn

Ik scheerde me benen al in groep 7 XD

MOET je rokken aan?

naar wat voor een school ga jij xD

T is niet raar hoor, gewoon hupsakee weg met dat haar