benen & kont strakker

Haaaii,

Ik lees heel veel dat mensen vooral problemen hebben met hun buik, maar ik heb dat dus met mijn benen. En ik vond geen recent topic hier over, daarom maakte ik dus een nieuwe aan. Ik denk dat als je een peerfiguur hebt (of een ander figuur kan natuurlijk ook altijd…) dat je het probleem dan wel kent. Zeg maar dat je buik ‘dun/normaal’ is, maar je een dikke kont en bovenbenen hebt (in vergelijking met je buik dan). Ik ben hier opzich wel tevreden over, alleen ik zou toch wel willen dat me benen en kont iets strakker zijn. Ik vroeg me af of nog meer mensen dit hebben en of jullie ook nog tips hebben om het te trainen?

Thankss xx

ik heb het ook een beetje,maar nu valt het wel mee.ik wandel elke dag( met mn hond) dat is heel goed voor je lichaam/spieren.
en voor je bovenbenen kan je altijd oefeningen doen zoals tegen een muur gaan staan en dan door je kniën, alsof je op een stoel zit en dat zo lang mogelijk volhouden. van die oefeningen als je wakker wordt en voor je gaat slapen
en ohwja, als je op vakantie gaat, of gewoon thuis, veel zwemmen! dat werkt heeel goed!

hopelijk heb je er wat aan!

Gewoon googlen naar oefeningen? Of naar de sportschool!

dit kan je misschoen doen op vakantie of als je vlakbij het strand woont:
rennen langs de kustlijn, want door door het zand te rennen span je je been spieren veel meer aan dan bij gewoon joggen.

en je kan pilates f joga oefeningen opzoeken op internet

Cardio doen geeft goed effect :’)