benen die net onder de knie krom zijn.

nou tklinkt raar maar net onder mn knie is het krom en ik heb so van die gebogen benen alé vanaf mn knie dan.bij de ene been is het erger
dus ik wou vrage of ik niet de enige ben
en wat echt erg is ik durf geen rokke aan of jurkjes terwijl ik daar so gek op ben want door een panty sie je da heel goed.
Wie weet er wat van??
of wie heeft dit ook

ik heb O bennen en platvoeten en draag gewoon rokjes. Ik zou een zwarte panty aan doen of een grijze maillot. Dat lijd af af van je O achtige benen maar valt toch op

aaah jah tkan wel maar ik wil er gwn van af want kvind het echt raar staan onder een jurkje of rokje :s
maar jah afleiding is ook wel goed beter dan nix hé:D

ik heb juist vaak een zwarte panty aan, niet een mousse maar een effen dus dat je mn huid niet ziet. Dat ziet er wel leuk aan. En een grijze met werkje onder een jurkje ziet er ook leuk uit. En misschien jurkjes tot op je knie

klinkt als O benen ?

ik heb Xbenen aaaargh what to do

ik heb ook x benen, boeiend

ik heb dat ook, geen o benen maar wel zo een boogje onder me knieen in me benen.
maar ik draag heel vaak rokjes enzo, schaam me er neit voor, heb verder wel mooie benen vindik en ik zie zovaak mensen met rechte en lelijke benen,
gewoon aantrekken joh

Iedereen heeft verschillende benen. Klinkt als een klein beetje 0 benen ofzo…

Heb jij trouwens geen z op je toetsenbord?

Mijn knieen staan verkeerd, ze staan naar binnen inplaats van recht naar voor. Zat vroeger altijd verkeerd.

ik heb byna x benen. schijt :’) ik kijk er gewoon niet na xD

heb ik ookx’D

Ik heb X benen. Maar het valt niemand op hoor.

ik heb ook echt o-benen. Ik schaamde me er altijd vreselijk voor vroeger. Nu niet meer, tis niet zo dat ik ze nu mooi vind xD, maar ik draag nu wel waar ik zin in heb, dus ook rokjes/jurkjes. Bij mij is het ook te zien als ik een skinny aan heb, maar ach, who cares xD. Ik kan het niet veranderen ofzo. Dus nee, je bent niet de enige, en je moet er gewoon niet op letten, aangezien het toch wel zo blijft ^^;

ik heb xbenen :grin:

*kijkt of ze ook rare benen heeft xD*
en…
neej xD ik heb rechte benen… maar wel dikke bovenbenen :pensive:
maar niemand is perfect hea xD
dus doe gewoon een rokje aan als jij dat leuk vind
iedereen heeft wel wat minder moois… :slightly_smiling_face:

xx

ik heb juist dat vanaf mijn knieën mijn benen recht zijn en mijn bovenbenen naar binnen buigen :S
eerst ergerde ik me er “erg” aan maar heb het nu gewoon zo geaccepteerd.

cuuwwll dus ik ben niet de enige :stuck_out_tongue: