benelux next topmodel te dik ??!!!!

hoi hoi,
ik was benelux next topmodel aan het kijken.
toen zij bastiaan dat Rosalinde wel een goed plus size model kon worden. en daphne vond dat Denise veel te dik was.
wat vinden jullie hier van. Ik vind dat Rosalinde en Denise de enige zijn die er nog een beetje vrouwelijk uitzien. de andere zijn net een plank.
xx

haha als zij al een plusmodel is, wat is bastiaan zelf dat wel niet als ie model zou willen worden xD? echt hoor. die vetklep moet z’n bek houden.

Oeps drukte op citeer xD

Zie beneden

slaat nergens op he,
ik vind het figuur van denise echt wel mooi,
echt niet dik.
belachelijk!

Ze hebben waarschijnlijk nog net een goed bmi, ze moeten niet zo zeiken. Dan maar een model met maatje 36 ipv van 32 of 34. Ik vind het echt grote onzin. Dat ze willen dat iedereen anorexia krijgt, krijgen ze met die opmerkingen wel voor elkaar ja!

Net of je met maat 36 dik bent ofzo, waar gaat de wereld heen booh.

ja ok maar dan nog.
ze hadden gezegd dat ze niet meer anorexia mochten aanpraten.
doen ze het toch

Ze zijn absoluut niet dik, maar als je naar andere modellen kijkt, zijn ze wel wat steviger. En in Nederland krijgen ze nog wel werk (waarom zouden ze anders in dat programma zitten?) maar in Miami (waar ze dus waren )niet. Het is dus ook voor die meisjes zelf: Als ze dit figuur houden, krijgen ze waarschijnlijk niet zoveel opdrachten.

Je moet het zelfde postuur als een kledinghanger hebben -niks dus-.

met een size plus model zie ik iemand voor me die echt zo dik is als die ene van gooische vrouwen en niet iemand als denise

Ze hebben toch geen anorexia, ze proberen nu gewoon een beetje af te vallen voor de goede modellenmaat. Ik vind het gewoon logisch, want die catwalkkleding wordt vaak in 1 maat gemaakt en opgestuurd, en als je dan een te dikke reet hebt, pas je er niet in. Als je dikker wilt zijn dan de modellenmaat, moet je geen model worden.

Of naja, plus size model dan

Ik vind het wel ironisch dat Bastiaan zegt dat zij te dik zijn :’)

[nohtml][b][message=4251175,noline]SHARRIXZ schreef op 02 November 2009 @ 17:07[/message]:[/b] Je moet het zelfde postuur als een kledinghanger hebben -niks dus-.[/nohtml]
uhuh. en dit dan, H&M plussize:

http://shop.hm.com/media/products/755/ML755_0552_109R_70493.jpg

uuuhm?

omg niet normaal die rosalinde en denise hebben idd als enige nog vrouwelijk figuur wat een sukkel!!!

Ja het is echt belachelijk maar het is nu eenmaal zo. Ik kijk veel liever naar een wat ‘dikker’ model dan naar die sprietjes.

Ahhh nu snap ik m… ze noemen ‘normaal’ tegenwoordig ‘plussize’
Weten we dat ook weer :grinning:

ja je hebt wel gelijk alleen als er meisjes naar kijken en die denken van : ojee ik ben dan ook veel te dik, en die gaan afvallen dan doe je het wel maar ze moeten wel wat flexibeler zijn vindt ik

Tja, ze hebben voor de normale wereld een normaal figuur, maar als jij model wilt worden en je heupen zijn niet onder de 90 heb je weinig kans hoor.
Dus als ze echt model willen worden zal er wat af moeten.