Benefit

Hey! Ik zag daarnet een filmpje waarbij Ashley benson al haar make up liet zien, en mij lijkt de make up van Benefit wel erg mooi, is er iemand die die make up ook gebruikt en weet waar je dat in nederland kunt kopen?

Alvast bedankt!

Nee ik gebruik het niet. Maar als je even googled, kun je het vast vinden.

Sephora, douglas, …

Sephora counters in de V&D. of losse Sephora’s.

Heb er zelf niets van omdat het nou ook weer niet echt goedkoop is, maar schijnt wel erg fijn te zijn (:

Thanks! :slightly_smiling_face:

Sephora (:

Wat iedereen zegt :slightly_smiling_face:

Belachelijke prijzen trouwens. Ik heb een blush van Benefit (Coralista). Die was eerst 28 euro. Even later 32 euro. En nu hebben ze m verhoogd naar 37 euro?! Daarbij hebben ze nog nieuwe verpakkingen, eerst zat er 12 gram in en nu maar 8 gram voor dezelfde prijs! WTF :S Ik koop niet meer bij de Sephora, die prijsverhogingen zijn ziek (bij andere merken ook ja). Goed, er zit wel standaard 15 procent korting op, maar dan alsnog slaat het alles.

Ja het is inderdaad belachelijk duur allemaal. Ik heb zelf make up van Chanel.
40,- voor een blush en 42,- voor de foundation perfection Lumiére. Met die blush doe ik nu al ruim 2,5 maand en ik denk dat ik daar nog wel een jaar mee vooruit kan, dus dat is het geld nog wel waard. Maar ik ben totaal niet tevreden met de foundation. Ben jij tevreden over de producten van Sephora?

Wel heel erg duur, ik zou persoonlijk geen ¤40,- over hebben voor leuke rozige wangetjes.

jaa ik zag ook hun mascara: benefit they’re real
en bij zon tutorial leken haar wimpers echt veel langer dan bij een alternatief.
http://www.youtube.com/watch?v=bbOWW1a-p_M

is die mascara echt goed?

Ikzoektopic.