Benedict Cumberbatch

Algemene informatie.
Ik kon helemaal geen topic over hem vinden in de search list (wat een shame), dus daarom besloot ik maar om er zelf eentje te beginnen met de hoop dat naast de kleinschalige BBC liefhebbers in nederland nog meer mensen weet hebben over deze veelzijdige man die naar mijn mening al een indrukwekkende verleden van films en theaters achter zijn rug heeft. Benedictus (Benedict) Timothy Carlton Cumberbatch staat het meest bekend onder de rollen als de gecompliceerde intelligente Sherlock Holmes, Victor Frankenstein, Steven Spielbergs drama War Horse, en de upcoming nieuwe Star Trek film als de slechte John Harrison die alle plannen terroriseert. Naast acteren verleend die ook zijn bijzondere stem aan de radio, een hoeveelheid reclames en heeft die zelf een aantal korte dingen regisseert dat gebaseerd zijn op het dagelijkse leven. Hoewel die drie jaar terug nog zelfs in zijn eigen geboorteland een nobele onbekende was, keerde deze tij abrupt en kwam die zeker sinds het laatste jaar steil in opmars om de rest van de wereld kennis met hem te laten maken.

Eventueel.
Official
Wikipedia
Imdb

Ik vind hem geweldig, haha! Heb hem (en dan vooral ook Sherlock Holmes) leren kennen door Tumblr :grinning:

Hij is echt awesome ik ken hem nog maar sinds kort maar hij is geweldig. Nu speelt hij ook nog eens in een van mijn lievelings films Star Trek kan niet wachten tot ik naar de bios ga!:slight_smile:

I love him!!!
Vind hem echt super in Sherlock
en als je 'm in interviews ziet lijkt hij ook heel erg leuk :grinning:

BENNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Ik wou eerst ook zo’n topic aanmaken maar toen bedacht ik dat de meeste spam in anglofielen en het sherlocktopic gebeurd, maar aangezien er nu idd meer mensen zijn die Benedict ook geweldig vinden is dit topic wel handig.

Zooo cute!!! <3

BENEDICT :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

OH EEN TOPIC VOOR BEN.

Er is wel een Sherlock topic :slightly_smiling_face: maar hij is natuurlijk meer dan alleen Sherlock, dat is waar.

GOD BLESS YOU

Aw ik was al aan het wachten op een masterpost van Henk <3

damn hij is niet goed gelukt! Stomme tinypic doet moeilijk!

YES EINDELIJK EEN TOPIC

Ik dacht dat dit een soort benidorm bastard was, k ik ben weg :’’)

:’)

Heel snel Star Trek of Sherlock kijken jij, het is geweldig.

vanaf 31 oktober weer screenings van Frankenstein met Benedict en Jonny Lee Miller =D

http://www.sharmillfilms.com.au/wp-content/uploads/2011/02/Frankie-2-Image-Text.jpg

Klein vraagje kan iemand mij uitleggen hoe ik een foto of een GIF image hierop krijg als ik het probeer gaat het niet dus ik zou wel wat hulp kunnen gebruiken.

Xoxo