Bench

Wat vinden jullie jullie van het merk Bench? Is het een bekend merk, is de kwaliteit goed? & Hebben ze warm jassen? Ik wil een jas kopen van Peek en Cloppenburg, van Bench, maar ik weet niet zeker of ik het wil, want ik wil er dus best lang mee doen en het moet ook wel warm zijn. Sorry ik kon geen pic. op internet vinden.

Nog nooit van gehoord.

ow ik ken het uit engeland wist niet dat het hier ook was…
maar is wel goeie kwaliteit, jassen geen idee had een trui (A) maar die was heel mooi, en de kleuren bleven ook mooi.

Ik heb er een vest van maar heb ik eigenlijk bijna nooit meer aan.
Vind het wel goed zitten.

Hmm, ik heb er geen kleren van, up dus.

Ik kom dr veel kleren van tegen, ik vind die kleren niet zo mooi eigenlijk, maar of 't warm zit verschilt toch gewoon per ding? ;p kwaliteit is volgesmij wel gewoon goed.

ik ben echt dom, ik dacht dat dat zo’n ding is waar je je hond in stopt. :flushed:

Dat dacht ik ook hoor ^^ maar nog nooit van gehoord, upje!

ik ken t ook uit Engeland, volgens mij is t best goede kwaliteit.

Het is gewoon goede kwaliteit ^^ te vergelijken met nike denk ik…
Heb er zelf ooit is een vest van gehad, was erg warm en goed enzo ^^

Ken alleen de kindercollectie… mijn nichtje draagt het altijd, de kleren zijn iig wel heel goed… ze doet er lang mee en het blijft er mooi uitzien, want als het haar te klein is verkoopt mijn tante het op marktplaats :’]

echt goeie kwaliteit. Nouja de 3 vesten + 2 Hempjes die ik heb. En winterjassen zijn volgens mij ook wel warm!!
Het kost wel wat, maar het is echt goed.

Ik werk bij de Peek&Cloppenburg :stuck_out_tongue:
Het is een kwalitatief goed merk inderdaad, dus je zult zeker lang met de jas doen. Voorderest is het natuurlijk niet zo’n bekend merk als ‘Adidas’ ofzo, maar deze jas moet je ook niet om het merk kopen :stuck_out_tongue: Deze jassen zijn zéker warm, we verkopen ze de laatste tijd best veel aangezien het een stuk kouder wordt. Wat je altijd nog kunt doen is in de winkel op het etiket kijken, waarop staat waar het van gemaakt is. Dan kun je aan de hand van het materiaal beoordelen of je het warm genoeg vind. :slightly_smiling_face:

Ik snapte niet waarom dit in Fashion stond, want ik moest aan dit ding denken :’).

http://www.debestestek.nl/catalog/images/Bench2deur.jpg

haha dat dacht ik ook;)

ik vind die truien altijd wel vet.