benauwd

heee!
de laatste tijd heb ik het steeds benauwd. eerst viel het nog
wel mee, maar nu heb ik het steeds vaker en erger, kan meestal
heel moeilijk adem halen dan, en ik heb het ook als ik niks ‘druks’
heb gedaan ofzo.
ik weet niet zo goed wat ik er mee moet,
weten jullie wat ik kan doen of wat het kan
zijn?
xxx

heb je al een pufie?
anders die aan vragen

proberen goed diep adem halen.
en op je adem letten.
of je neit onregelmatig Ademd.

Jup, ik heb dat ook :] Gaat vanzelf over maar het is kut, je kunt denk ik het beste naar de dokter gaan en dan krijg je een pufje… of hoe heet zoeits echt, inhalator ofzo… Bij mij is het astma, dat kan bij jou ook zo zijn…

Wat helpt bij mij is door je neus inademen en door je mond uit =]
Ik heb het de laatste tijd ook heel vaak als ik niks doe… mn moeder zegt dat het door de luchtvochtigheid kan komen die deze paar weken hoog is… Dus, dat kan dat je het nu opeens merkt :wink: Maar je kan het beste als je het weer elke keer krijgt ff langs de dokter gaan

Juist niet diep inademen btw! Dat gaat bij mij meestal niet zo goed… sowieso kan je dan bijna niet diep inademen :’] Gewoon gecontroleerd blijven ademen, en als je wel weer dieper kan ademen dan kan het wel weer helpen. Oke die was vaag, maar you snap my point :wink:

ik heb dat ook, bij mij is het hyperventilatie, maar ik denk dat je voor de zekerheid misschien ook even naar de dokter kunt, zou ook een allergie ofzo kunnen zijn misschien, maar dat kan de dokter beter zeggen dan wij natuurlijk :slightly_smiling_face: