ben

hee ik wil het regelmatig abbonement van ben nemen maar daar moet je 18 voor zijn, heeft iemand dit abbonement die nog geen 18 is, en wat heb je dan gedaan? je ouders laten betalen?xx

//

Je kan toch even op die site kijken,en als je hem gewoon op je ouders naam zet,wat is het probleem dan?

kan ik t dan gewoon op mijn ouders naam zetten en mn eigen rekening nummer opgeven

Ik geloof wel dat dat kan hoor.

nee, want ze moeten ook het bankpasje zien, en daar MOET hetzelfde opstaan als bij het paspoort, daar kijken ze vet streng op.

Onder de 18 mag je nog geen abonnement afsluiten. De enige manier is dat je ouders het goed vinden en dat zij een abonnement voor je afsluiten. Hoe je dat doet met betalen, dat moeten jullie zelf uitzoeken (dat ze het van je zakgeld/kleedgeld afhouden bijvoorbeeld).

Mijn ouders hebben daar altijd nee tegen gezegd, maar over 4 maanden (precies :stuck_out_tongue: ) ben ik 18 en ga ik meteen voor een abonnement.

ik heb het en m’n ouders betalen, gaat prima zo

mijn ouders hebben het voor me ingevuld toen
(met hun bankrekeningnummer, naam enz.)
en als zij dan weer een rekening kregen van dat abonnement,
haalde mijn vader het van mijn rekening af.

snapje :grinning:?

Als ik genoeg geld heb en me niet inhoud met smsen enzo, ben ik zo ¤10 per week kwijt. En dat al een hele tijd, en nog mocht ik geen abonnement.
Sinds kort doe ik standaard ¤20 opwaarderen bij Vodafone, dan krijg je al 50 gratis smsjes, en daarvan koop ik dan voor ¤10 1000 smsjes. En de overige ¤10 is voor bellen maar dat doe ik niet zo vaak.

dankjewel, ik heb t al geregeld met mn ouders!x

oke moooi!

Dat kan! geen probleem

Ik heb ook een abo van Ben, en nog geen 18. 't Staat op mijn ouders naam en rekeningnummer, ik maak iedere maand gewoon mijn abonnementsgeld naar hun over met internetbankieren. Automatische overschrijving naar paps en mams en ik hoef er niet meer naar om te kijken :slightly_smiling_face:. (ik ga nooit over m’n abo heen, vandaar)

dat kan dus niet.