Hooii,
Er is een jongen bij mij in de klas.
En hij kijkt ook de hele tijd naar mij als ik niet kijk.
Dus ik heb het gevoel dat hij mij leuk vind.
Maar dat is alles wat hij doet verder niets…
Nouu hij komt som wel ff wat vrage ofzoo
Maar hij zet nooit echt de eerste stap.
Want mijn vriendin zegt dat hij mij leuk vind.
Maar hij laat het niet echt zien dat hij mij leuk vind, dus ik twijfell soms wel.
Dus mijn vraag is : Hoe laat ik hem zegmaar de eerste stap zetten ?
Misschien moet je zelf de eerste stap nemen? Ga gewoon een praatje maken ofzo!
Ja okeejj, maar ik weet niet wat ik dan moet zeggen
net een toets gehad? ‘hoe ging het?’
heb je hem in de stad gezien dit weekend? praat daarover, over het uitgaan.
Misschien zie je hem wel tijdens het uitgaan. Trek je stoute schoenen aan en biedt hem een drankje aan!
Jongens zijn zelf ook niet zulke helden maar waarderen het echt als een meisje initiatief neemt.
Dit is dan wel het zonnige plaatje, want als hij je niet leuk vindt, dan zit je nog wel steeds bij hem in de klas en zie je hem élke dag…
Als hij naar jou kijkt terwijl jij niet kijkt, hoe weet je dat dan?
punt.
:>
Nou als ik naar hem kijk kijkt hij zeg maar snel weg .
Gewoon inderdaad een praatje maken, misschien ook op de social media zoals facebook enzo (;.
hem opzoeken op bijv. msn/hyves/facebook/twitter en daar op een praatje met hem maken
Waarom valt het me op dat veel mensen op girlscene zo bot reageren, of in ieder geval zo reageren dat het in mijn ogen bot zal overkomen?
Mijn vriendje kende ik een beetje via het zwembad van twee jaar geleden. Toen had ik hem toegevoegd op hyves, beetje gekrabbeld van: Ahh pindakaasman! (Zijn bijnaam). Ik vond hem wel leuk, maar was niet echt verliefd ofzo. Groep 8, dusja.
Afgelopen december zag ik hem op een feest van een klasgenoot/vriendin. En toen heb ik een beetje met hem zitten te dollen. Toen wou ik zijn nummer, gevraagd via een vriendin maar die had zijn nummer niet. Had ik hem op msn toegevoegd, na een poos praten zijn nummer gevraagd. We gingen steeds meer praten, en uiteindelijk een keer afspreken bij hem thuis. Toen een keer op de schaatsbaan. En op 14 februari had ik hem in de indirecte zin gevraagd, waarop hij mij vroeg op 15 februari. haha. x)
Mja, OT: Hem toevoegen op social media inderdaad, scheelt een hoop gestotter. Ik kan het weten. haha.
Maak eens een praatje via facebook.