Ik denk dat ik verliefd aan het worden ben op een jongen bij mij op school… maar hij heeft een vriendin… what to do?? HELP
afblijven.
ja doe ik ook… maar ik kan maar niet stoppen aan hem te denken
Toch proberen, hij heeft een vriendin en gaat die vast niet zomaar voor jou opgeven. En ik denk dat je het andersom ook niet leuk zou vinden als jij die vriendin was.
Ik snap je maar echt, bespaar jezelf de pijn!
Hij heeft een vriendin = afblijven zoals Bigmacmenu al zegt.
Let him goooo…
Hij heeft een vriendin, afblijven dus!
Afblijven. Probeer hem te negeren en te vergeten, ga lekker andere jongens kijken.
Niet ‘oooh maar hij is zo leuk ik ga het toch proberen’. NEE. Afblijven.
Hem te laten gaan,hij is al bezet.
je komt heus wel die ene jongen tegen.
maar ga alsjeblieft niet stoken stoken in andermans relatie
Een andere jongen zoeken lijkt me het best
Afblijven. Je zou het zelf toch ook niet leuk vinden, wanneer iemand jouw vriend van je af zou willen pakken? En ookal zou dit diegene niet lukken, het zorgt wel voor enige onzekerheid binnen de relatie.
Nou, het lijkt me duidelijk haha.
Ik zeg het nog maar eens: Afblijven.
niets met hem doen, jij zou het ook vreselijk vinden als jouw vriend met een ander zou gaan toch
Blijf met je poten van 'm af.
niks doen.
Wat iedereen hier al zegt, idd.
Maak het niet erger! ik heb dit meegemaakt. Een meisje ging met mn ex vriend flirten. Dit hoorde ik van zn vrienden (ik zit niet bij hem op school) . eerst geloofde ik hun niet en dacht ik dat ze een grapje met me uit haalden laat staan het was echt zo… Hij maakte het uit om met het meisje een relatie te beginnen en ja ik was super boos. achteraf werd ze bijna door de helft van de school EN door de vrienden van m’n ex uitgescholden als een vriend steler etc.
Beter doe je niks!!