ben toe aan een jongen

heeii zouden jully me misschien kunnen helpen want kijk ik heb best wel veel vriendjes gehad en eerlijk gezegt deed ik dat alleen om er bij te horen dus het voelde niet goed soms wel maar ik ben echt op zoek naar een vrien maar weet niet meer hoe ik het kan krijgen zonder al die ondeugende tikjes die ik geef gwn mezelf wil ik zijn en een echte vaste relatie

wacht en blijf niet teveel hopen. Op het meest onverwachte moment zal je een jongen tegen komen.

1. Waarom staat dit bij Media, film & muziek?
  2. Niet op zoek gaan, de juiste jongen komt vanzelf op je pad.

Je moet gewoon wachten tot je de ware tegenkomt. Ik heb ook wel eens een vriendje gehad maar dat was nog op de lagere school en echt nog heel erg babyverkering. Ik heb zelfs nog nooit gezoend :blush: maar ik hoor er wel bij dus daarom zou het niet hoeven. Je moet gewoon wel met jongens omgaan maar niet zo even met iedereen gaan zoenen ofzo omdat je dat stoer vindt. je moet gewoon eerst een lieve jongen leren kennen en dan gewoon een paar keer afspreken en dan gewoon tot je zeker weet dat hij jou ook leuk vindt en dan kun je verkering krijgen en dan heb je een heeeeeeeeeeeele lieve jongen (L)(L)

die kom je wel tegen.

die kom heus wel op je pad tegen heb alleen wat meer geduld

dankjewel schatjes dus ik moet gewoon niks doen en afwachten x
en niet hopen allles op ze tijd

wauw, interpunctie schat!
Maar als je gewoon afwacht, komt het vanzelf wel idd;)

Wilde ik net zeggen! Werkt voor mij, pas toen ik me erbij neerlegde dat zoeken niet werkte, kwamen er ineens een boel leuke jongens op mijn pad.

Ik ben ook echt toe aan één, maar zoeken gaat inderdaad niet werken. Je moet er gewoon zo min mogelijk mee bezig zijn, hoe moeilijk dat ook is. :wink:

doe wat je zelf al zegt, wees jezelf.
dan kom je er vanzelf een tegen.

ga niet wachten of zoeken.
doe gewoon wat je altijd doet, leuke dingen met vriendinnen enz.
die jongen kom je vanzelf wel een keer tegen (:

Dit staat inderdaad verkeerd, ik verplaats 't even naar Liefde & Boys.

Daarnaast is het iets waar je niet op zoek naar moet gaan, en je bent veertien, dus je hebt nog lang genoeg de tijd! :wink:

Interpunctie zou ook wel fijn zijn. Ik raak buitenadem van het lezen :’)

En esmerose leuk dat je mod bent, sinds wanneer?

OT: Liefde overkomt je, overhaast het dan ook niet

gwn vaker opstap gaan en hopelyk kom je je mooie boy wel tegen

1. interpunctie (zoals al is gezegd)
  2. je komt wel een jongen tegen, je bent immers nog jong
  3. hoe ik HET kan krijgen…? :flushed: bedoel je nou de relatie, of de jongen?

Niet op blijven hopen of wachten. Ga gewoon leuke dingen doen, en dan kom je van zelf een keer een leuke jongen tegen!

:slightly_smiling_face:

Als je je netwerk uitbreidt, heb je meer kans om iemand tegen te komen dus neem bijvoorbeeld een leuk bijbaantje, ga sporten bij een club etc. Maar je moet niet te hard opzoek gaan, hou je ogen open en je komt vast wel een leuke jongen tegen (: