ben regelmatig

hoi!
vraagje. is er hier iemand met een ben abonnement?
en dan vraag ik me vooral af over ben regelmatig;
bevalt het? (: en heb je er wel of geen internet bij? werkt dat goed?

Die heb ik! En hij bevalt me prima! Meer dan genoeg belminuten/smsjes voor mij, heb er maar 1 keer overheen gezeten en ik heb m al bijna anderhalf jaar. Ik heb er geen internet bij dus daar kan ik niks over zeggen. Maar ik vind Ben zeker een aanrader!

ah oke, mooi (: ik wil denk ik wel internet erbij. maar ik twijfel nog daarom de vraag. nog meer mensen?

ho dubbelpost.

Ben nu bezig met mijn eerste maand van Ben Regelmatig. Bevalt mij ook uitstekend! Keurig geregeld met ‘overstappen’, nummerbehoud en het afleveren van de SIM-kaart. Over Internet kan ook ik niets zeggen, want daar maak ik geen gebruik van. Hierbij dus een upje voor jou. :slightly_smiling_face:

nummerbehoud is gratis toch? als ik dat goed heb begrepen?

ik lees net ineens dat je 18 jaar of ouder moet zijn.
maar dat lijkt me raar?

nee, het is echt zo :S
of je zet het op de rekening van je ouders of je moet wachten tot j 18 wordt.

oh… nou daar gaat mijn plan. of ik moet het met m’n ouders regelen maar die willen dat waarschijnlijk niet, jammer…

ja het is echt klote, ik had 2 keer geprobeerd om het op hun naam en mijn rekening te zetten. Maar dat mag niet, naam en rekeningnummer moeten gelijk zijn.

Ik heb ook Ben regemlatig. Bevalt prima. Ben niet echt een wilde sms’er. :’) Ik heb geen internet. Zou ik wel graag willen, ik heb hem nu al denk ik dik een halfjaar ongeveer. Nog nooit overheen geweest.

weet iemand misschien of je een gratis nummer kan bellen bij Ben ? Of kan dat niet bij abbo. Moet ik daarvoor naar de site ofzo ?

ik heb ook een ben regelmatig abbo, met internet, maar ik heb gewoon de naam en geboortedatum van mijn vader, en gewoon mijn eigen rekeningnummer geloof ik.
internet bevalt wel goed, ik weet niet echt of het snel of langzaam of zo gaat want ik heb nooit ander internet gebruikt, maar het is wel fijn dat het zeg maar onbeperkt is. (:

ooh en wat voor gratis nummer dan ?
ik weet niks van een gratis nummer xp

Ik heb geen ben abbo gehad, wel een soort bundel. Maar Ben is een goede provider, nooit problemen mee gehad.

Ja het bevalt me prima, ik heb geen internet maar dat kun je er wel goedkoop bij nemen.