ben op hem afgestapt !? ,ken hem nie maar vind hem leuk

,

Niet meteen conclusies trekken na twee keer hem ‘gesproken’ te hebben. Geef het wat tijd, die gesprekken tussen jullie waren wel ineens heel plotseling en je moet er niet meteen wat van verwachten.

omg sorry ik snap geen fuck van je verhaal.
ik kan er niks aan doen. probeer een boeiend gesprek met hem te voeren :tipping_hand_man:

:ok_woman:

jij bent best raar.

hahahaha! dat vond ik even heel grappig.
ja iedereen hier heeft gelijk. het is misschien wel gek dat ie je een beetje raar aankijkt, maar misschien denkt ie ook; wtf, waarom praat jij opeens tegen me? niet omdat je stom bent ofzo, maar omdat je m niet kent/ niet goed kent. praat gewoon wat meer met m en dat voelt hij zich vast snel op zn gemak :slightly_smiling_face:

hmm… okeej, klinkt logisch thnx :slightly_smiling_face:

wat voor ‘fuck’ begrijp je niet van men verhaal ??

kort samengevat.: ik ben op hem afgestapt,maar ik ken hem niet ,toch vind ik hem leuk, maar hij blijft naar me kijken, zonder wat te zeggen, dus men vraag was, wat moet ik doen ??

ik ? ahhaa, nou, lijkt me inderdaad ook zo, als ik zo ffe kijk naar me ‘eigen getypte woorden’, /.:face_with_raised_eyebrow: Maar dat ben ik niet :grinning: (maak jenie druk ):stuck_out_tongue:

vind je / denk je ?? … ik zal het proberen thnx voor je tip :slightly_smiling_face:

hij was in shok :expressionless: :laughing: vind het best onbeleefd van hem, als iemand met je praat, geef je toch wel antwoord :grinning:

Stap nog een keer op hem af, of praat een keer tegen hem op msn.
Hoe moeten wij nou weten of hij je leuk vindt?:crazy_face:

hij antwoord wel, maar hij stelt geen vragen aan mij om mij beter te kunnen leren kennen… k had het gevoel dat ie wel wat wil proberen te vragen maar dan klapt ff dicht…

dat was mijn vraag ook, of hij me wel ziet staan ?:flushed:

hij komt al bijna niet online, volgens mij heeft ie geen internet ofzo :pensive:

vraag gewoon of ie wat wil afspreken.
neem initiatieffff

Misschien is ie gewoon verlegen, of was ie door je verrast.
Je kan echt niet weten wat ie van je vindt als je hem zo weinig maar gesproken hebt, grote kans dat hij het zelf niet eens weet.

;;;

sja hoe je tegen hem doet… en hoe je je verhaal typt… dan kom je echt vreemd over.

shittt… wat ben jy arrogant zeg, BAH BAH