Tell your story’s!
gelukkig nog nooit!
ben wel benieuwd naar de verhalen =P
Ehm… Ja =P Ik had geen licht =P
voorlicht deed het niet:P maar kreeg een waarschuwing:P
nog nooitgelukkig,!!
Ik reed op het voetpad met mijn fiets en toen was er een agent en hij was kei hard tege mij aan het brullen =D en ik had de slappe lach gekregen =)
Ik reed een eenrichtingsweg in met me fiets… wist ik niet, trala, sorry mevrouw het spijt me dat wist ik echt niet ik ben hier niet bekend (nee ik woon vooral ook niet in deze stad…(A)) en toen mocht ik weer weg
Nee nog niet
Ik fietste met z’n drieën… Ik kreeg dus ook de boete… naja…
Niet echt, wel dat ik zonder handen aan het stuur en zonder licht reed langs het politiebureau en dat er net een politiewagen van de parkeerplaats kwam
maar toen deed ik peaceteken en toen moest die lachen.
nog niet gelukkig ^^
Ik wel maar dat vertel ik nog wel
moet nu weg…
Hmm niet rechtstreeks, wel door mn broer, waar ik trouwens ook getuige van was *getuige die wou helpen*
hij werd in elkaar geslagen door een hele grote groep, gelukkig kon hij weg strompelen en een paar meter verderop ging hija chter een auto zitten waar hij door een buurtbewoner even een kussen kreeg, waarna een “zeeer grote, flinke vent tegen de jongens zei” nou als je zo graag wilt slaan. kom maar op. daar was ik wel blij mee
maar bij het politiebureau aangekomen, wat blijkt: heeft de hoofddader aangifte TEGEN mijn broer gedaan, dat mijn broer hem in elkaar sloeg. Belachelijk gewoon! gelukkig geloofde de politie hem niet omdat 2 agenten al de getuigen de mensen hebben laten aanwijzen in het fotoboek van de school, waar die jongens vandaan kwamen (was daar tegenover)
dat is wel alweer 3 jaar geleden ofzo
Ik ben crimineel geweest, als ik dat állemaal moet gaan vertellen…
Ja, ik klom op een beeld, & toen reed er een politiewagen langs. (Ik was 10 ofzo) ‘Meisje, niet meer doen, dadelijk val je er nog vanaf’ Dus niet echt iets spannends
Ik reed verkeerd om om een rotonde, ofja ik stak over ipv dat ik een heel rondje om de rotonde reed (daar was ik te lui voor)…
En al 2x omdat ik geen licht had, helaas hielp de smoes ‘mijn opkliklampjes zijn net gejat’ in beide gevallen niet.
Nee, wel een keer ‘gevlucht’ omdat ik door rood reed. Maar dat stelde niet zo veel voor… En waarschuwingen voor niet door de stad/markt fietsen… maar niks ernstigs.
hahaha jaa te vaak !
samenscholing enzo, je mag niet eens met wat vrienden op een bankje zitten hier
(max 2 mensen tegelijkertijd, met drie mensen na 8 uur op een bankje zitten mag dus niet )
maar ook vaak openbaar dronkenschap enzo
en ook vaak weg moeten rennen voor de politie na een uit de hand gelopen huisfeest ofzo
maar een keertje hadden ze me te pakken, toen deed mn vriendin een boobflash (jaa ze was stronken ) en toen liet hij me van schrik los en toen kon ik dus toch weg komen
was wel chill, echt om gelachen later
ik was aan het zwemmen bij een beek waar veel lui zwemmen. En toen had een jongen het horloge van een meisje in het water gegooit. Meisje helemaal overstuur en vader erbij gehaald. Vader die begon helemaal te flippen was echt niet normaal! En toen opeens begon hij die jongen helemaal in elkaar te slaan en stopten er allerlei auto’s (het is naast een weg). Daar was toevallig ook een politieauto bij. Toen moest ik een week later ofzo een getuigenverklaring afleggen Stelde niet echt veel voor die verklaring x’D
Hahaha je hebt het dus nog gedaan ook Iris
Nou nee ik ben nog niet in aan raking gewest met politie, exen van mij wel…