Ben jij wel eens gepest?

-

Ik ben vroeger ook wel eens gepest omdat ik toen nog een nogal vaag gebit had. :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar nu, na een beugel en al die shit én een rij rechte witte tanden helemaal niet meer. hehe

Wel wordt er in mijn klas redelijk veel gepest, ik probeer dat altijd zo weinig bemoeiziek mogelijk op te lossen

Ik ben nooit gepest, gelukkig (:

Weet niet of het onder pesten valt, maar werd vroeger (groep 6 t/m 7) tenekaas genoemt (weet ook niet waarom xD, geloof dat het een stopwoordje was van die gene die me pestte). En toen bleef ie mij zo noemen, en op een geven moment werd het erger, ik was toen echt iemand die ontzettend verlegen was, en mij er degelijk wel wat van aantrok. Het pesten is vanzelf opgehouden, maar ben verder nooit echt gepest ofzo.

Op de basisschool wel een beetje, niet echt heel erg, maar het heeft me echt pijn gedaan… Gelukkig veranderde alles toen ik naar de middelbare ging (:

Het is moeilijk om er iets tegen te doen. Negeren werkt vaak het best, en als het echt te erg wordt mentor/vertrouwenspersoon?

Nee ik ben niet echt gepest. Wel is vervelende/kwetsende opmerkingen gehad, maar volgens mij gebeurd dat bij iedereen wel is toch?

Nouja ik weet niet of je het echt pesten kunt noemen, maar in groep acht had ik een tijdje dat de jongens allemaal kutopmerkingen (die trouwens nergens op sloegen…) tegen mij maakten en ze hadden door dat ik best wel snel moest huilen dus toen bleven ze doorgaan, want ze vond het leuk dat ik ging huilen ofzo. En mijn juffrouw vond volgens mij dat ik me maar aanstelde. Maar ik ben ze gaan negeren en gelukkig had ik ook nog genoeg vriendinnen in de klas en die hielpen me wel en toen was het na een paar weken over. Het duurde eigenlijk niet zo lang gelukkig.

vorig jaar deed mijn mentor er niks aan en dit jaar is eigenlijk hetzelfde verhaal want anders denk ik dat het alleen maar erger wordt enzo maar heb het beide jaren wel verteld…
kwee niet maar misschien ben ik een makkelijk persoon om te pesten want ik heb altijd mn hw af , kom nooit te laat , nooit straf , nooit verwijderd uit de klas , let goed op (niet altijd:P) , ben best wel stil , zeg nooit iets alleen als het me gevraagd word ofzo…
woow als ik dit nu zo lees lijkt het net of ik een dikke nerd ben :grinning: (ben ik niet :grinning:)

maar ja wat sommige van jullie zeggen is wel waar de mensen die pesten zijn zelf onzeker … <_<

niet echt gepest, maar op de basisschool haalde ik wel hele hoge cijfers, en dan kwamen daar wel allemaal opmerkingen over… maar ja, nu is dat gelukkig over

nee.

ik ben zelf gelukkig nooit gepest.

ik ben bijna in elke levensfase gepest
maar ik werd alleen maar sterker van,
loop vooral niet van je problemen weg en laat ze lekker lullen
ze zijn zelf ook gepest en daarom willen ze andere mensen ook pijn doen. echt sneu.

ja één jaartje ofzo

ik ben gelukkig nooit echt gepest, alleen soms klasgenoten die rare dingen over je zeggen, maar dat zijn gwoon zielige mensen;s
ik probeerde me er nooit wat van aan te trekken. maar ik zat er opzich wel mee :nauseated_face:

Ja, op de basisschool.
Ik kwam halverwege groep 3 op een andere school terecht (door verhuizing van het noorden naar het zuiden) en voor de rest van mijn basisschoolcarriere was ik de pineut.
Ik zag er anders uit. Ik praatte anders. Ik schreef anders. Ik had stomme hazentanden.
Ik was verlegen geworden door al die pesterijen en daardoor was ik een nog grote mikpunt van al die treiterkoppen.
En nu ben ik een stuk harder en ook soms te hard en bitter , allemaal daardoor geworden…

Yes…
in de brugklas. Nu zit ik 3 jaar later weer bij een van hen in de klas and he can kiss my ass. Ik doe gewoon aardig, maar van de ene kant heb ik er heel veel plezier van dat die vaker alleen staat en zen mond gesnoerd is…
Ik werd ook gepest vanwege mijn uiterlijk. Maar nu kom ik voor me zelf op… dusja ik ben er nu klaar voor als dei wat zegt haha maar goed, hopen dat het leuk blijft in de klas en daar mag ik ook wel van uitgaan we zijn nu allemaal weer wat ouder

Dat is dan een fijn gevoel he, dat jij er nu heel eventjes toch een soort van er boven staat. Dat de pester zich nu alleen/eenzaam voelt en jij in je sas bent :stuck_out_tongue: