Ben jij wel eens gepest?

heey
ik ben vorig jaar gepest met mn uiterlijk dat hield op na een gegeven moment maar dit jaar werd ik wéér gepest maar nu door andere kinderen en nu ook al door mn uiterlijk
ik reageer er niet op en dan denk ik ze zijn niet beter dan ik ben …
dit is mijn situatie en nu was mijn vraag zijn jullie wel eens gepest ??

XX

Ga naar je mentor en/of vertrouwenspersoon

ik ben wel eens gepest ja

hield vanzelf op toen iedereen ouder werd…

Ja ik werd gepest. Vroeger durfde ik zelfs de straat niet meer op, maar nu word ik af en toe alleen nog maar flink uitgescholden (ookal doet dat nog steeds pijn).

Nee ik ben eigenlijk nooit gepest gelukkig

Nooit echt gepest of zo, maar wel kutopmerkingen gekregen (en dat een tijdje, zeg maar) ik was toen ook echt énorm onzeker. Het boeit me serieus geen flikker meer en alles gaat nu super (:

Nee,het is beter dat je ze negeert.

Ikmoeteerlijkzijndatikvroegerookwelhadgepest

ben ik al geweest
alle jongens moesten de klas uit en de meisjes moesten blijven zitten en toen vertelde ik dat zo in vertrouwen en toen zei een ander meisje van ja ik ga jouw bij hun naaien en zo is het eigenlijk gekomen duss… :S

Nee nooit gepest eigenlijk, op de basisschool waren mijn vriendinnen en ik wel de buitenbeentjes van de klas.

Wat versta jij precies onder pesten? Ik ben zelf nooit gepest, althans, zo voelde het voor mij niet aan.

Ja ik ben gepest,
nu krijg ik opmerkingen ofzo.
maar ik trek me er niks meer van aan
ik ben wel de stilste van de klas als gevolg xd

en btw, degene die je pesten zijn gewoon zelf onzeker!
als het erger word zou ik gewoon even naar je mentor/mentrix gaan :slightly_smiling_face:

Ik ben zelf nog nooit gepest.

Negeer ze gewoon, hoe moeilijk het ook is. Want als jij hun nu aandacht gaan schenken dan hebben ze hun doel berijkt, En dat is volgens mij de bedoeling niet.

Ja, naar mate ze ouder werden hield het wel op.
maar af n toe krijg ik het nog te horen (ik slis als ik praat. niet erg. vooral als ik zenuwachtig ben, gedronken heb, enthousiast ben enz.)
maarja

gewoon negeren.

Ja, in de lagere school.
Nu worden er nog wel eens opmerkingen gemaakt,
maar daar trek ik me niks meer van aan.
Tenzij het een opmerkingen van een van mijn vriendinnen is, dan kwetst me dat wel.

mwa, niet echt… ik schijn volgens anderen best zelfverzekerd over te komen. en, als iemand een rotopmerking maakt, weet ik er meestal wel een trug te zeggen…

Op de basisschool heeft een meisje me ooit gepest, ze sloot me zelfs een keer op in haar tuin en stond op het balkon vet hard met een ander meisje te lachen. Dat is echt verschrikkelijk! Ze vertelde ook allemaal gemene dingen over mij, en soms waren we vriendinnen, ik was vriendin omdat ze anders ging pesten, en toen ik haar vertrouwde werd alleen maar erger. Maarja ze zit op een andere school en ik hoef haar nooit meer te zien! Als je gepest word weet je gewoon echt niet wat je moet doen. Ik zou naar een leraar gaan ofja de mentor of zo… ik weet niet:$
kus

In de 2e sloot mijn bf vriendschap met een best populair meisje, en dat meisje mocht mij niet en mijn bf en ik we groeide daardoor ook uit elkaar.
en dat meisje hadzo de pik op mij, elke dag lullig opmerkingen, lullig streken.
ga niks per detail vertellen, dat is namelijk niet echt prettig…
& toen ben ik mijn 3e schooljaar op een nieuwe school begonnen, en hopla 't was geweldig.
heb nu een paar super lieve vriendinnen erbij.
1tje is super speciaal voor me, en echt waar het is aan te raden om deze stap te nemen!

[moest ook nog op mijn oude school naar zo kolote school psychiator geval echt serieus ik kon dat wijf niet uitstaan en mijn moeder vond der ook niet bepaald leuk dus daar waren we snel mee klaar. Toen moest ik buiten school om naar maatschappelijk werker. Najah das beter maar ook niet prettig want ik kan niet goed over mijn gevoelens praten tegen vreemde mensen, alleen tegen een paar goede vriendinnen kan ik alles vertellen.
& de laatste paar uhm denk 2 maanden van de 2e ben ik naar een ‘plus klas’ overgeplaatst met ontspoorde kinderen [klinkt echt weird] kinderen die dus nooit leerde en alleen maar ruzie zochten enzo je snapt me wel… we zaten maar met 6 kinderen ofzo en 1 á 2 leraressen in de klas dagelijks. en moesten soms gesprekjes voeren met 1 zo’n wijfie.
Dat was serieus een mooie tijd.

Oeh me verhaal is nu wel erg lang hahah.
niet verwacht :slightly_smiling_face:

Naja ik heb nog steeds niet echt een grote bek of super veel zelf vertrouwen, maar mijn kleding stijl is verandert, mijn haar zit veel leuker enzo.
Dat helpt echt hoor…
Najah mensen kijken al snel naar je buitenkant waardoor je sneller onzeker word. Dat herken ik heel goed.
en waardoor je ze ook al snel gaan keuren qua uiterlijk en ze dan al zo iets hebben van oke zij mag oprotten.
echt kuht kan dat zijn

Ja, want ik was ‘dik’. En ‘dikke’ kinderen worden nog steeds niet geaccepteerd in deze maatschappij, terwijl meer dan de helft dikkerdjes zijn. (:

Nooit echt gepest. Maar wel eens een nare opmerking enzo.