Ben jij vernoemd naar een bekend persoon?

Ik ben vernoemd naar een lied van Marco Borsato

Magaritha?

Mijn moeder zag de naam Kelsey Grammer staan in de Veronica gids en dat vond ze de perfecte naam voor mij, maar niet zozeer vernoemd naar hem ofzo.

Ik ben vernoemd naar een personage in een Engelse serie. Alleen heeft mijn moeder de Nederlandse versie gebruikt.

Mijn voornaam is een samensmelting van de namen van mijn twee tantes, en mijn tweede en derde naam zijn de namen van mijn twee oma’s.
Zij zijn wel niet bekend tho :’)

Grappig! =’) Kan je mij een note sturen?

Ik ben vernoemd naar een prinses

Haha, welke?

Ik ben vernoemd naar Julia Roberts

Heet er iemand Mercedes, Chanel of een andere bekende naam?

Ja, Alice van Alice in Wonderland haha. Maar mijn vader vond Alice niet mooi en heeft er toen Ellen van gemaakt :slightly_smiling_face:

@ Grappig! :slightly_smiling_face: Dus nu heet je geen Alice meer? Wanneer heeft die het verandert dan?

Bij mij precies hetzelfde verhaal. :flushed:
Om verwarring voor te zijn; Kaylinn is mijn zus die dit account in het begin beheerde. Zit er niet zo vaak op dus voel geen drang om alles te veranderen.

Rond de geboorte haha, mijn moeder wou Alice maar hij heeft zijn zin gekregen :slightly_smiling_face:

Iemand nog vernoemd naar een bekend persoon of merk? :slightly_smiling_face:

ik ben vernoemd naar babette veenstra, naja mijn 2’e naam, mijn eerste vonden ze leuk bij mijn broer zijn naam passen :’)

En hoe heet je broer dan haha?

Naar Nina Hagen :'D

=") Leuk om te horen

Ik ben vernoemd naar een personage in een stripboek.