Ben jij vernoemd naar een bekend persoon?

Hoi iedereen, al jaren schrijf ik met veel plezier. Nu ben ik bezig met een aantal interviews voor de site Spunk. Ben jij vernoemd naar een bekend persoon/merk dan zou ik je graag willen interviewen (eventueel via de mail). Als je hieraan mee wilt werken kan je mij een privebericht sturen of hieronder een berichtje achterlaten.

Ik zelf niet, maar een oud klasgenoot van me heet Zappa en is vernoemd naar Frank Zappa. Vond het altijd zo’n stomme naam :’)

Haha, heb je daar nog contact mee? :slightly_smiling_face:

Ik!

Volgens mij niet haha

Als ik een jongen was, heette ik Michael. Vernoemd naar Michael Jackson. Nu ben ik niet vernoemd naar iemand

Nee, gewoon vernoemd naar een naam uit een namenboekje hoop ik.

Mijn nichtje heet Senna, zo heette een coureur ook ja.

Nope sorry.

Jep, Niet dat mijn ouders zo’n fan zijn van Jamie Lee Curtis. Maar ze zagen toendertijd een tijdschrift met haar foto en naam op de cover en vonden dat meteen een leuke naam. Mijn moeder wilde het graag Jamie Lee houden maar mijn vader vond dat Lee helemaal niks. Werd dus Jamie XD

Ik ga je even noten haha

Geen idee of Romy ooit beroemd is/was geweest

Ik wel! Naar Steffi Graf (tennisster), gelukkig heb ik niet zo’n neus gekregen haha

Mijn tweede naam is Sofia, dat is de hoofdstad van Bulgarije.
Ben er niet naar vernoemd maarja…

Euh. Ik ben vernoemd naar iemand uit de Bijbel maar ja dat geld denk ik niet :’)

ik ben vernoemd naar de Maoris

Ik heet bonny, ben vernoemd naar bonnie sint clair, maar mn vader kwam thuis met een speltje van een of ander tomatenmerk uit duitsland, en daar stond bonny op dus schrijf je mijn naam met een Y.
Mijn broertje heet melvin. En mn moeder was vroeger gek van bennie nijman. Zijn studio heet melvin studio’s ofzo. Dus vandaar.
En mijn jongste broertje was in eerst niet bedacht maar in de dodenadvertentielijst in de krant stond melchior. En toen mn moeder dat zag vond ze het een mooie naam. (In eerste instantie vatte haar vriend het niet. Die zei; die man ken ik niet… Toen ze de advertentie aanwees) Later kwamen we er achter dat 1 van de drie koningen bij jezus ook melchior heet.

Ik ben vernoemd naar Robin Hood (dat Hood hebben mijn ouders weggelaten, ze waren helemaal gek van die naam) maar dat telt niet mee dus, nee.

Ik deel m’n naam met een nummer dat mijn ouders inspireerde me zo te noemen, maar ik ben niet per se vernoemd naar dat nummer

Nope, ben vernieuwd naar mijn vader (hij heet René, ik heet Renée). Maar mijn vader is niet beroemd hahaha! :cold_sweat: