Ben jij vaderlandslievend? + POLL

Ben je vaderlandslievend?
  • Ja (Nederland)
  • Valt mee (Nederland)
  • Helemaal niet (Nederland)
  • Ja (België)
  • Valt mee (België)
  • Nee (België)
  • Ja (Overige landen)
  • Valt mee (Overige landen)
  • Nee (Overige landen)

0 stemmers

Wat er dus in de titel staat :slightly_smiling_face: .

Mwoah, ik ben opzich wel gehecht aan Nederland.
Maar ik kan niet zeggen dat ik het overal mee eens ben.

Niet echt:’)
Ik ben Nederlands btw.

Nee, ik heb het niet zo met Nederland.

Ik ben Nederlands, en ik denk dat ik later maar in het buitenland ga wonen. Ik vind Nederland niet echt een ´Superland´

Redelijk, het is niet zo dat ik het koningshuis en alle Nederlandse tradities helemaal geweldig vind, maar het meeste vind ik wel leuk (: en met het EK of WK of de Olympische Spelen ben ik wel altijd heel erg pro Nederland haha!

Nee.

Ik ben niet zo gehecht aan nederland, ik voel me geen echte nederlander
Wel een rus, ik houd van rusland, ik zie het als mijn land en ik ben er trots op

Nee.

Ik hou van mijn vaderland :slightly_smiling_face:
België is niet perfect, maar ik heb het leren waarderen toen ik in het buitenland zat. Al ben ik stiekem meer verliefd op Italië en Frankrijk.

ik zie het als gewoon. ik heb niet de behoefte om uit het land te gaan (moet ik weer een taal leren, yuk!) maar ze mogen dat wilhelmus lied wel even herschrijven, de tekst is stom haha

Nee, ik wil zo snel mogelijk weg uit Nederland.

Nee, maar ik denk dat ik dat bij geen één land zou hebben.

Nee. Ik ben Nederlands maar ik vind de talen niks, het land niks, en de meeste mensen zijn ook niks.

Ik houd van de kaas, maar ik kan echt even niets anders bedenken wat ik hier leuk vind…

-

Absoluut niet.

Nee.

Jij was half nederlands half russisch toch? ik ben wel benieuwd naar wat je zo aantrekt in Rusland, waarom jij er meer van houd dan nederland :stuck_out_tongue: pure nieuwsgierigheid

OT: nah niet zo, maar ik ben dan ook een buitenlander. Maar ik ben ook niet zo vaderlandslievend tegenover het land waar ik vandaan kom. Ik ben gewoon niet zo haha