ben jij tevreden met jezelf??

ben jij tevreden met jezelf
vind je jezelf knap ?of super lelijk
en zou je er anders uitwillen zien ?of juist niet?

Jep ik ben tevreden met mezelf
lekker cliche maar iedereen is uniek en iedereen heeft mooie kanten :slightly_smiling_face:

Ik ben lang niet altijd tevreden met mezelf :anguished:?
Maar verschilt een beetje. Soms ben ik positief over mezelf, soms weer heel negatief (heeft iedereen wel, denk ik :stuck_out_tongue: )

precies. je kan je echt heel *** voelen en dan vind ik mezelf ook echt niet mooi ofzo hoor.
en je hebt van die positieve dagen dat je denkt ‘aaa… zo kan ik er nog wel mee door’ :wink:

Nee. Ik moet afvallen. Ik heb een hekel aan mijn dikke kont-brede heupen. De rest is gewoon slank. Ik heb een goed zichtbare taille, en die kont past totaal niet bij me, aangezien ik al zo klein ben. Ik kan het wel goed camoufleren in een jurkje, maar ik voel me nog steeds niet fijn in ondergoed.

Maar voor de rest, ben ik redelijk tevreden :grin:

Nee, niet helemaal. Het lijkt me ook niet al te goed om compleet tevreden te zijn met jezelf.
Ik wil niks veranderen, alleen verbeteren.

Soms wel, soms niet inderdaad.
Als mijn haar goed zit of als ik een alle-puistjes-zijn-ineens-weg dag heb, dan voel ik me beter, dan dat het het tegenovergestelde is.
Wisselt een beetje.

same here.
Ik draag daardoor altijd broeken die aan de achterkant ‘normaal’ zijn… dus geen glitters of andere rare sticksels…en dat helpt!

ik zag laatst een meisje die had een kont als een 10 jarige…dan ben ik toch wel best blij met mijn ‘deriere’

Ik ben ervan overtuigd dat iedereen wel iets heeft dat hij/zij graag anders wou zien… het gaat allemaal om dingen anders te gaan zien, accepteren.

zo erg is het toch niet als je geen kont hebt ? xD

ja eigenlijk wel
want …
echte schoonheid zit toch van binnen?

Jaah ik ben Tevreden, Ik Zou voor geen Goud, Iemand anders wille zijn,
Ze Sgelde me wel eens uit, Voa Hoer, Maar Dan Moett Die genee is naar Zigzelf kykee zeggn

jawel soms vind je jezelf zo lelijk maar meestal ben ik wel tevreden en kijk ik eens rond en zie ik dat iedereen eigenlijk wel iets speciaals heeft. en als je vraagt wie anders zou je wel willen zijn. ik heb geen antwoord.

Ik denk dat nooit iemand egt tevreden zou zijn met zijn of haar uiterlijk.
Ik zelf ben wel tevreden maar lang niet over alles

nee.
maarik vind dat iedereen dat wél zou moeten zijn!

ik ben heel tevreden met mezelf :grinning:
tuurlijk, zijn ook wel dingen die ik miss liever wat anders zou willen.
maar zoals ik eruit zie, dat ben ik en dat maakt ook mijn persoonlijkheid, dus anders zou ik eigenlijk niet willen zijn :grinning:

kben opzich wel tevreden
maar soms heb ik ook wel van die buien dat ik mezelf wel kan vervloeken

Ik ben we tevreden met mezelf.
Although ik wil wel een paar centimetertjes groter zijn (A)
Ik ben nu 1.50 :frowning_face:

Ik ben niet tevreden over mezelf, en vind niks mooi aan mezelf. Ik heb een negatief zelfbeeld denk ik. :expressionless:

nee niet echt.
ik heb opzich wel een mooi gezicht. [wow dit klinkt echt heel stom!]
maarrrik ben best wel klein en daardoor valt het sneller op als je een buikje hebt zegmaaar.
dus als ik vet depri ben vind ik mezelf heeel lelijk en dik :grin:
terwijl sommige mensen het helemaal niet vinden!
het negatieve zelfbeeld van mij XD

Ik ben tevreden over mezelf. ik weet dat ik niet lelijk ben.