Ben jij single & fabulous?

Hey meiden!

Naast Girlscene.nl doe ik ook nog wat andere dingen op internet. Zo zit ik in de organisatie van de Single & Fabulous Awards! Vandaar dit berichtje…

De Single & Fabulous Awards Styled by Philips zijn weer van start gegaan! Alle vrouwelijke singles van Nederland kunnen zich hiervoor opgeven, en uiteindelijk zullen 20 meiden strijden om de felbegeerde titel ‘Most Fabulous Single 2010’!

De echte toppers kunnen 't nog ver schoppen; de finalisten doen namelijk mee aan de Be Fabulous, Get Famous Masterclass. Deze Masterclass wordt gegeven door topmodel Marvy Rieder & Anouk Houtappel (bekend van Model voor 1 dag). De uiteindelijke winnares krijgt letterlijk haar eigen One Minute of Fame… en nog allerlei andere spetterende prijzen. Zo ging de winnares van 2009 met een prachtige Fiat 500 naar huis! En de winnares van 2010 zal sowieso op de cover van Summertime Magazine schitteren.

De Awards uitreiking van de Most Fabulous Single zal op 13 juli 2010 plaatsvinden op een toplocatie in Nederland. Vorig jaar was dat sterrestaurant Aan de Poel in Amstelveen. Op onze Facebook pagina ( http://www.facebook.com/p…-Fabulous/113957535303274 ) kun je zien hoe het feest vorig jaar spetterde!

Ben jij single & fabulous en ready to get famous? Meld je dan snel aan! Hoe doe je mee? Heel simpel: surf naar www.singleandfabulous.nl en geef je op!

Ik ben niet single, wel fabulous x)

haha dikke air neh?
maarja ik ben wel single :stuck_out_tongue:

Zorg dat je zoveel mogelijk vrienden hebt op hyves, facebook etc. en dan maak je misschien nog een beetje kans…

p.s.; Moniue, als je in de organisatie zit, mag je dan ook deelneemster zijn?

O.o

Nee, ik ben dan ook geen deelneemster :slightly_smiling_face: (misschien sta ik nog wel bij de lijst, maar dat was als test…)

Helaas pindakaas , ik heb een vriendje dus ik kan niet mee doen!
Leek me wel leuk !
Mrgoed , mijn vriendje is natuurlijk leuker !

Verspilde moeite, ik win toch niet :V

Maar hoe lang gaat die zoektocht duren?
Wat nou als je ineens een leuk iemand tegenkomt? :stuck_out_tongue:

Tuurlijk wel :grinning:
Had hier ergens een foto van je gezien en vond je best knap, dus waarom zou je het niet proberen? (als het je leuk lijkt dan)

Ik ben verder niet single =’]

Dumpen die handel natuurlijk :’)

Je kunt je aanmelden tot 1 juli!

HAHAHAHA wou echt précies dezelfde opmerking hier neerzetten XD

reclame :cowboy_hat_face: