Ben jij ooit met politie in aanraking geweest?

Ja, nouja ik heb een taakstraf gehad voor spijbelen. En toen ik was weggelopen van huis, om aangifte te doen tegen mijn vader.

ehmm,
jaa ik fietste eens na het uitgaan zonder licht, mja ze hadden mijn lampjes gestolen, niks aan de hand verder en ik werd naar huis begeleid door ze… Wel aardig van ze haha.

Ik fietste zonder licht, kreeg een boete, kreeg geen brief thuis, dus kon boete niet betalen.
Stelletje sukkels.

Ik nog nooit haha, ja wel eens aangesproken het was luilak nacht en we liepen buiten gewoon vroeg, en we praatte een beetje te hard ofzo, maar we waren bijna thuis. Dus ik loop de steeg in worden we klem gereden door politie op de fiets.
Gaan ze vragen wat we aan het doen waren dus wij heel droog ‘ja we gaan naar huis.’ en toen reden ze maar weg, sukkels :’]

Ja, maar dat ging niet om mij. Ging erom of ik getuige was.
(Iemand uit de straat was nogal geflipt en ging toen auto’s in elkaar rammen/met pistool in willekeurige richtingen schieten/ramen intrappen)

Een lijster die belt :'D

^ Ze is gewoon de D vergeten… Lijdster. Is menselijk ;p Foutje maken.

Leidster.

En ik bedoelde het ook niet gemeen, ik zag het alleen even voor me. :'D

-

haha een vogel die belt, ik heb het al verbeterd hoor :wink:

M’n vriend had me een klap verkocht, perongeluk. Want hij wou me wegduwen. Maar ging toch net wat te hard. Toen moest ik huilen en is de politie gebeld. Werd mn vriend opgepakt, 4 uur op het bureau gezeten =.=’
Daar gaat je dagje gezellig Amsterdam.

oooh ja, ik wou eigenlijk nee zeggen maar wel een keer voor een flesje alcohol (net 1% te hoog van wat mocht ofzo, of waardoor het duurder werd), en dan op een plek waar het kennelijk net niet mocht, want ja, als we aan de overkant hadde ngestaan hadde nwe geen boete gehad! gewoon 2 keer 90 euro, en we werden nog ‘gematst’. maar ik ben niet opgeschreven heb alleen meebetaald. mooi, want me ouders hadden me vermoord xD

Nja, twee keer aangifte gedaan van een gestolen fiets, waarvan één keer op het bureau omdat drie jongens me hadden bedreigd en toen mijn fiets hadden meegenomen enzo, en één keer toen ik met vriendinnetjes op de berm langs een snelweg zaten te klooien, maar dat is al lang geleden. Oh ja en een keer dat we gingen skaten op een bouwterrein. :’) En toen ik aangifte deed van een gestolen portemonnee.
Haha en een keer 's nachts toen ik met mijn dronken hoofd samen met een vriendin aangifte ging doen van een gestolen fiets die achteraf in de sloot bleek te liggen. Maar dat was bij een motoragent die voor de kroeg stond en echt zoiets had van ‘wtf is dit’. En verder ook niets deed. Haha wat logisch was opzich.
En ik ben één keer thuis gebracht door de politie na een ongeluk(nou ja, ongeluk, ongeluk, ik was met mijn fiets aangereden door een scooter).

nee :3

Nein

boete gehad omdat ik door een straat fietste waar ik niet mocht fietsen ;3
we waren echt met een hele groep, iedereen boete vn ¤10
maarja volgens mij heb ik nooit een brief ofzo ervan gekregen ^^

Ik niet. Mijn broer heel vroeger, maar dat was meer als “waarschuwing” van mijn ouders omdat hij bij ons thuis met de aansteker had gespeeld en toen zaten er brandvlekken op mijn zusjes tapijt :grin:

mijn vriendje is een keer bijna opgepakt omdat de politie dacht dat hij me probeerde te verkrachten :laughing: toen we snachts buiten betrapt werden en ik er niet helemaal kosher uit zag.

oké was echt menens. maar nu kan ie er wel weer om lachen gelukkig haha.

ja, we waren in het centrum de wk finale aan het kijken… daarna natuurlijk zeer teleurgesteld… we hadden flink al wat drank op enzo. toen besloten we dat we wel zin hadden om te gaan zwemmen… :smirk: wij naar het zwembad toe, daar zat zo`n gat in het hek… we hebben 2 uur kunnen zwemmen voordat er in een keer 2 van die zaklampen op onze hoofden stonden. de politie dus… “wat zijn we hier aan het doen”?
:confounded: wel een mooie boete erbij dus…

Omdat ik geen licht op mijn fiets had, 15 euro boete, netzo genaaid want mijn lamp was net die dag kapot gegaan, normaal doe ik altijd het licht erop. En dan gaan ze ook nog zo sneaky in een zijstraatje staan en dan fiets je daar voorbij en dan BAM opeens die lichten aan. Er was trouwens ook een meisje met helemaal geen licht erop en die mocht natuurlijk gewoon doorfietsen :’)

Ik ben een keertje terug naar huis gebracht door de politie toen ik was aangereden. En verder ben ik soms bijna in aanraking geweest op illegale feesten, freeparty’s enzo, maar dan moet je gewoon weten dat er gewoon altijd een kans blijft op een massale opruiming, en moet je gewoon een beetje op de goede plekken blijven en niet waar de problemen/politie zijn.