Ben jij ooit met politie in aanraking geweest?

Zo ja, hoe dan? En heb je nu een aantekening/strafblad?

Nee.

nee

ja maar niks ernstigs ho00000000000000000rrr

Ik wel had een x met een vriendinnetje een joch’s hyves gehackt & zn msn omdat we hem echt niet konden uitstaan. Week later belde de politie op haha, gelukkig goed mee weg gekomen.

Juistem

Ik wel overigens

Mn voorlicht was niet aan.

Ja, een keer voor teveel telaat komen (bureau halt) en voor nog iets heeel doms, te beschamend om hier neer te zetten. En nee heb geen aantekening of strafblad. Waarom eigenlijk?

Ja, ik fietste op het trottoir. LOL.

Ja. Toen ik klein was speelde ik buiten met mijn buurmeisje, we hadden een nep pistool en ik had zo’n bivakmuts op waardoor je alleen je ogen ziet, en ik rende achter haar aan alsof ik haar ging ontvoeren ofzo xD Nouja dat spelletje speelden we. Bleek dat een of andere oude vrouw uit onze straat de politie had gebeld :grinning_face_with_smiling_eyes: Toen reed de politie naar ons toe en vroegen ze een paar dingen maar ze hadden natuurlijk meteen al door dat er niks aan de hand was haha.

En toen ik 7 was heb ik een fles cola gestolen bij de supermarkt :grinning_face_with_smiling_eyes: Maar toen wist ik dus niet wat ik deed dus uiteindelijk toch niks aan de hand.

Haha ik heb er ook nog eentje. Ik was ‘weggelopen’ naar de peuter speelzaal 500 meter voorop, was naar binnengelopen om een vriendinnetje te groeten, had de leidster de politie gebeld. Toen werd ik gratis thuisgebracht. :grinning:

Ik had vroeger een feestje waar we ook bleven logeren en we lagen met z’n allen in de woonkamer… Toen we 's nachts gingen kijken of de vuurkorf nog aan was en het gordijn wegschoven klommen er 2 mannen over de schutting :expressionless: echt heel eng xD Dus wij naar bovenrennen… naar de ouders van dat meisje, maar toen was het de politie haha :blush: hebben we 's nachts met een zaklamp geschenen, waardoor de achterburen de politie hadden gebeld, haha. oeps.

En een keer kwam de politie langs mijn huis om mijn portemonnee langs te brengen, maar het was mijn portemonnee niet, maar er zaten wel mijn pasjes in xD

hahaah geniaal met die zaklamp

Nee.

Idem :stuck_out_tongue:

Nog nooit =)

Ik kreeg een bekeuring voor fietsen zonder voorlicht!:finga:

Ja ik was aan het staken, en toen bleken we daar geen vergunning voor te hebben moest dat dan x] ? maar we gingen gewoon lekker door met staken haha xD

ja ik reed door rood met de fiets terwijl er niet eens autos langs kwamen:(
en nog een dom verhaal LOL:
ik was met een paar vrienden aan het kamperen in de tuin (ja ik weet lol)
en toen ging ik met een ander uit de tend in pyjama opstraat liggen voor de lol
en toen kwam de politie langs en hield maar ze vroegen maar een paar dingens onderandere waarom we buiten waaren en die vriend die zij daarop dat we te veel mergpijpen ophadden en misselijk waren en dus naar buiten waren…
ok het is echt heel stom maar ja wel gebeurd :stuck_out_tongue: