Ben jij ooit in ... geweest? Kun je daar goed shoppen?

Heyhey!

Omdat ik zelf vaak topics zie met de vraag of je in een bepaalde stad goed kunt shoppen/eten/etc. (“kun je in Amersfoort leuk winkelen?” bijv.), open ik maar even een algemeen topic voor deze vragen.

Zelf heb ik namelijk ook een vraag over een stad waar ik heen ga: Manchester!
Weet iemand of je in Manchester leuk kunt winkelen? En is het een mooie stad?
Van de een hoor ik namelijk positieve reacties, en de ander zegt dat het een industriestad is met armoede e.d.
En is er iemand ooit in New Castle geweest?

Ik hoop dat iemand me kan helpen, en wil je zelf iets over een stad weten (in binnen- en buitenland), plaats het hier!

x

Ik ga er volgend jaar heen voor een bruiloft xD Maar nee, ik heb geen idee.
Kijk op sites van winkels in engeland (bijv topshop) of ze daar een locatie hebben

Van wat ik heb gehoord kan je er heel goed winkelen(van mensen die er wonen) Volgens mij heb je er ook zo’n heel groot winkelcentrum?

kun je in hoofddorp goed winkelen?

Nou, ik zag al dat er een Primark, Lush, en een Topshop zitten :slightly_smiling_face: Naast ons hotel zit een Subway, dus dat is ook wel handig, ghehe *jumm*

Ja, volgens mij ook, maar dat is wat verder van ons hotel af, dus dan moet ik ff uitzoeken of je daar goed kunt komen met de bus ofzoiets ^^

Sorry, dat weet ik niet…

Klasgenoten zijn in New Castle geweest en ze vonden het heel leuk, de winkels ook enzo

verder kan ik je er weinig mee helpen sorry xd

New Castle is leuk. (En goedkoop xD)

Bangkok is shopparadijs, wooooooooow. :'D

Ik vind van wel :slightly_smiling_face:
Je hebt altijd veel acties/korting en hele gaafe winkels !

oh dan weet ik waar jouw hotel zit haha! ik ben er al een paar keer geweest, je kan er wel goed winkelen, maar qua stad vind ik het wel minder leuk dan bijv liverpool. maar als je er alleen heen gaat om te winkelen,is het wel leuk!