Ben jij kinderachtig of juist heel volwassen for ur age?

Wat vinden jullie, wánneer ben je eigelijk kinderachtig voor je leeftijd? En wanneer volwassen? Als je jezelf vergelijkt met volwassenere leeftijdsgenoten ben je misschien kinderachtig. Zo vind ik mijzelf wel kinderachtig voor mijn leeftijd… ik ben 15/bijna 16 1.63 (wat ook heel klein is) blijven zitten in groep 2. En alsnog voel ik me meer op men gemak bij mensen die jonger zijn dan ik.

En hoe zit het met jou?

Ik vind het zelf wel leuk om hierover te discussiëren, maar misschien ben ik de enige. x)
Misschien heeft ‘kinderachtig’ zijn te maken met een onverwerkte jeugd? Dat je op latere leeftijd alsnog zogenaamd je jeugd in gaat halen?

ik vind mezelf heel kinderachtig.

ik houd vn vage humor :slightly_smiling_face:

Ik heb een hekel aan jeugd. Ook aan het merendeel van volwassenen, maar niet allemaal.
Maar dat van die ‘onverwerkte jeugd’ klinkt echt als bullshit, als je het mij vraagt. Volgens mij is het gewoon een persoonlijkheidskenmerk.

Haast iedereen vindt zichzelf zó volwassen. Zelfs meisjes van 13 die zogenaamd al een heel leven achter zich hebben.
Ik kan vrij volwassen zijn, volwassen denken en doen. Soms ben ik wel onredelijk en gedraag ik me als een klein kind. Maar ik denk niet dat dat met mijn onverwerkte jeugd te maken heeft :’)

Ugh ja.

Pff indd… ik vind mezelf absoluut niet volwassen x)

hoe oud zijn jullie en worden jullie geschat? ik ong 14 en ben bijna 16

lol laat maar

Ik kan mezelf ‘oud’ noemen qua geest. Maar ja, wie weet ben ik voor mijn leeftijd wel normaal en de rest die of kinderachtig is of zich overdreven oud voor doet of zo. Ja geen idee, ik ben wie ik ben. En de een noemt dat kinderlijk, de ander noemt dat zoals het moet zijn, weer een ander noemt me volwassen. :grinning:
Ik ga me daar niet mee bezig houden.

Ik heb een test gedaan op internet en daar kwam uit dat ik mij gedraag als een kind van 4. En dat klopt ook wel.
Vooral als ik bij mn vriend ben (slechte jeugd gehad :’))

Huh, dat vind ik wel geinig te doen. :DD
Waar kan dat?

Ik ben van mezelf wel serieus en volwassen, althans dat vind ik, maar ik vind mezelf ook niet als een klein kind gedragen ofzo. Sowieso, erg puberig ben ik niet. Enige wat ik heb zijn woedeaanvallen, maar ik ben niet van ‘’ oh ik mag niet uit MAM IK HAAT JE OMG MIJN LEVEN IS KUT ‘’ ofzo.

Alleen met vrienden kan ik me kinderachtig gedragen maar dat heeft meer te maken met onze humor. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oke, die test wil ik doen!

ik vind mezelf in de meeste opzichten erg volwassen en realistisch denken over serieuze zaken, mijn vriendinnen doen dat totaal niet… dus ik denk wel dat ik volwassen ben voor mijn leeftijd.
ik ben ook 1.81, niet dat dat er wat mee te maken zal hebben, maar daardoor wordt ik soms 20/22 geschat. :expressionless:
maar eerlijk gezegt, mág ik me van mezelf niet kinderachtig gedragen, oke dit zal vast heel raar overkomen maar ik wil absoluut niet onvolwassen lijken, ik wil graag volwassen en onafhankelijk lijken, ook al kan dat niet omdat ik pas 14 ben…

Tja, als jij onder kinderachtig je zus haar hoofd gek maken en lachen om de domste grappen verstaat, ja dan ben ik wel kinderachtig. Ik kan wel heel serieus en volwassen overkomen, maar dat doe ik lang niet altijd.