Ben jij goed in Engels?

Ik heb deze topic geplaatst, met als titel: Ben jij goed in Engels? Zodat iemand me misschien kan helpen met het vak Engels door een paar zinnen voor me te vertalen. Ik kan natuurlijk ook een vertaal-site gebruiken maar die zijn vaak slecht. & vaak herkent mijn lerares het ook. Dus wil jij mij heel graag helpen, door deze zinnen voor mij te vertalen. Ik zou het heel erg lief en fijn van je vinden, en je heel dankbaar zijn!
Dit zijn de zinnen:

-Ik deed vorig jaar niet heel goed mijn best voor het vak Engels. Ik zal dit jaar heel goed mijn best doen voor het vak Engels. Door beter op te letten in de klas, vooral tijdens grammatica-uitleg.
-Vervolgens zal ik dit jaar ook mijn tijd goed benutten, zodat ik ook meer vrije tijd heb.
-Tot slot wil ik ook meer tijd besteden aan mijn vrienden en familie.

Als je zegt dat je je best gaat doen voor Engels, zou je het dan niet zelf maken?

Meid, als je beter wilt worden in Engels, zul je dit toch echt zelf moeten doen.

1. pak je spullen en ga aan je bureau zitten.
  2. pak een woordenboek en zoek de woorden die je niet weet op.
  3. vertaal de zinnen dan in het Engels.
  4. je huiswerk is klaar.
    Heel simpel.

Meid, als je beter wilt worden in Engels, zul je dit toch echt zelf moeten doen.

1. pak je spullen en ga aan je bureau zitten.
  2. pak een woordenboek en zoek de woorden die je niet weet op.
  3. vertaal de zinnen dan in het Engels.
  4. je huiswerk is klaar.
    Heel simpel.

Moeten we ook je examen maken?

zodat iemand kan helpen met het vak engels = zodat iemand mijn huiswerk kan maken en ik het zelf niet hoef te doen>.<

En denk je trouwens dat je lerares het niet merkt als je normaal niet goed bent in Engels en je opeens 3 perfecte zinnen inlevert?
Doe je gewoon je best om het zelf te maken en als het niet lukt vraag je het aan je lerares, daar is ze voor.

Als je zelf de zinnen formuleert, kan jou lerares je altijd helpen met verbeteren! Zo leer je van je eigen fouten. Je doet huiswerk voor jezelf, niet dat je het perfect kan inleveren bij je lerares.

Is goed mensen, ik zal het wel ff zelf proberen. & ik ben het eigenlijk wel met jullie eens. Ik vond het wel grappig hoe jullie hebben gereageerd. maja Bye

Post dan even hier wat je ervan hebt gemaakt,
kunnen wij misschien je helpen met evt. fouten.

Is goed thanks!

Last year I didn’t do it very well. This year I’ll try the best I can for the lesson English. By paying more attention, especially by grammar explanations. Then, I’ll use my time well, so I’m getting more spare time. Finally, I also want to spend more time with my friends and family.

ik weet niet of het helemaal klopt, ook niet met de leestekens.

^Geeft niks, want ik ga het eerst alleen proberen. Maar toch bedankt!

Dit klopt ook niet helemaal.

Dit klopt ook niet helemaal. Maar je hebt het geprobeerd:-)

-Last year I was not pulling my weight for my English lessons. This year I will do the best I can for English, by paying more attantion, especially when there is grammar explained.

• After that I will use my time in a better way, so I will have more spare time.
  • And at last I want to spend more time with my family and friends.

Niet helemaal zeker, vooral niet over de eerste zin.

This year I am going to do harder my best.
And i will good use my of time.
Finally, i am going to spend more time with my family.
These are my plans for the year 2011…

Vertaling in het nederlands:
Dit jaar ga ik harder mijn best doen.
En ik zal goed gebruik maken van mijn tijd.
Ten slotte ga ik meer tijd doorbrengen met mijn familie.
Dit zijn mijn plannen voor het jaar 2011…

Kunnen jullie het nu misschien voor me nakijken, en ik wil jullie heel graag bedanken om mij te helpen, door niet zomaar antwoorden te geven. Maar me juist te motiveren om iets te doen! Bedankt :slightly_smiling_face:

-Ik deed vorig jaar niet heel goed mijn best voor het vak Engels. Ik zal dit jaar heel goed mijn best doen voor het vak Engels. Door beter op te letten in de klas, vooral tijdens grammatica-uitleg.
last year I didn’t do well for english. This year I will try the best I can for my english classes. By paying more attention in class, especially during grammar explanations
-Vervolgens zal ik dit jaar ook mijn tijd goed benutten, zodat ik ook meer vrije tijd heb.
after that I will use my time well, which gives me more spare time.
-Tot slot wil ik ook meer tijd besteden aan mijn vrienden en familie.
finally, I will spend more time on friends and family.

there you go, hoop dat je er wat aan hebt en probeer het de volgende keer zelf. :slightly_smiling_face:

This year I am going to do harder my best. bestaat niet :slightly_smiling_face:
this year I will try harder in english/ this year I will do the best I can in english
And i will good use my of time. And I will use my time well
Finally, i am going to spend more time with my family. I’m komt vaker voor
These are my plans for the year 2011…

verder wel oke!

ok thanks! Jullie zijn te gek, mensen!! :wink: