ben je wel eens vreemd gegaan?

ben je wel eens vreemd geweest ja of nee waarom ben je dan vreemd gegaan er zijn mensen die denken dat ze alles kunne doen en dat dat niet uitmaakt voorap jongens hebben daar last

Nee nooit, ik heb een hele leuke, lieve vriend en hij heeft alles wat
ik zocht in een man en dat ga ik niet kapot maken door
vreemd te gaan! Begrijp ook niet waarom mensen vreemd gaan. Maarja
:flushed:

Ja ik ben wel eens vreemd gegaan. Op vakantie.
Ik ben er niet trots op en loop er ook niet mee te koop.
Waarom ik het heb gedaan? Ik was 15, die jongen waar ik verkering mee had zoveel problemen en trok mij daarin mee en ik was op vakantie, pakte gewoon m’n ‘kans’. Ik heb er geen spijt van, ook al klinkt dat heel erg raar.

Ja 1xtje bij me ex.
Het liep al een tijdje niet goed met ons, kon b.w.v. van te voren al vertellen wat ik ging doen als ik naar hem toe zou gaan. Op de bank tv kijken. Op de bank liggen terwijl hij zat te gamen. Op de bank liggen tv kijken. Met hem mee naar zn huisgenootjes kamer om daar te zitten terwijl hun gingen blowen (of op de bank als ik geen zin daarin had)

Toen een keertje na het uitgaan was er een jongen die super lief was voor me. We gingen daarna met zn allen ergens heen, toen zei hij tegen mij dat ik mee moest gaan, klommen we ergens uit een raam het dak op en lagen we daar naar de sterren te kijken. Daarna probeerde hij me te zoenen en ik zoende terug maar toen besefte ik wat ik deed en ben ik weggegaan. (Achteraf bleek trouwens dat hij alleen sex wilde… Gelukkig niet gebeurd :") )

Ookal was het ‘alleen’ zoenen, ik heb daar erg spijt van gehad en daardoor besefte ik dat ik niet gelukkig was met m’n ex (vandaar nu ook mn ex)
Ook besefte ik dat ik er niet helemaal 100% voor in stond, anders was ik wel gaan knokken voor me relatie, ik liet het allemaal maar over me heen komen en vond het allemaal wel best.

EDIT: Nu wel totally in love trouwens, en zou zoiets ook nooit meer doen.

DIT, idd snap het ook niet waarom mensen dat doen, blijf dan gewoon single of maak het eerst uit -__-

Nee, ik ben nog nooit vreemd gegaan. Zal me ook niet gebeuren ook denk ik, ben ik veel te trouw voor.

Nee, zal het nooit doen ook. Ik kan het niet begrijpen dat je zoiets zou doen, er is GEEN goede reden om iemand op deze manier zoveel pijn te doen.

Ja, Heb later ook ontdekt dat ie ook is vreemdgegaan.

Ik kan me niet eens voorstellen dat er mensen zijn die denken ‘He, vanavond eens lekker vreemdgaan’.

Zou het ook nooit doen, nee.

Nee en ben het niet van plan ook, zou het zelf verschrikkelijk vinden moest m’n vriend zoiets doen.

Het is niet iets dat je plant, het is iets dat je overkomt.

Ik heb het nog nooit gedaan, zou niet eens weten hoe je iemand zo ver zou moeten krijgen om dat te doen. Wel doe ik regelmatig erg gezellig tegen jongens die al een vriendin hebben, maar dat is gewoon praten op facebook/MSN/skype, niks ergs dus.

Nee nog nooit.

nee nog nooit…

Nee, ik heb een geweldige vriend en geen sprake van dat ik hem zoiets aan ga doen.

Nee nog nooit :slightly_smiling_face:

ja, maar het ging slecht in mijn relatie en het overkwam me… heb er wel met mijn toenmalige vriend over gehad en hij vergaf het me.

Nee, nog nooit en ook niet van plan!

Ik vind vreemdgaan echt een zonde en slecht om te doen.

Niet lichamelijk maar wel via gesprekken enzo. Uiteindelijk ben ik er blij om dat dat gebeurde want daardoor liet m’n ex zien wie hij echt is aangezien hij daarna vond dat hij hetzelfde mocht doen met elk meisje dat hem wel aanstond dusja.

Nee het enigste wat ik heb gedaan is hand in hand op bed gelegen met een andere jongen toen ik eigenlijk al bijna zeker wist dat ik voor hem zou gaan ipv me huidige vriend.
Ik had het ook snel daarna uitgemaakt omdat die andere gewoon vele malen beter bij mij paste.